keputusan peksa

Topik sebelumnya Topik selanjutnya Go down

keputusan peksa

Post  teacher kecumut on Fri Jan 25, 2008 6:54 pm

hai semua..
saya pelik la, nape pointer 3.50 tapi x dapat cemerlang...?
Classmates yang lain lain pun dapat 3.50 keatas tapi x dapat cemerlang.
apa kes...?
bila tepon maktab, diberitahu, keputusan peksa tu akan dibetulkan.
nape la nak buat kerja banyak-banyak kali....
kalau terus buat sekaligus yang terbaik kan senang.x payah susah - susah nak edit-edit banyak-banyak kali...
buang masa je.. No

teacher kecumut

Jumlah posting : 1
Join date : 25.01.08

Lihat profil user

Kembali Ke Atas Go down

3.5 tapi xcemerlang???

Post  target_a on Sun Jan 27, 2008 5:53 pm

aik. Question
xkan SUP kita cmni kot...
huhuhu...

Very Happy

mcmna la MQA nak bagi kelulusan,
benda2 yang remeh temeh ni pon MACAM2 PEEL NYE.

Laughing

target_a
Tamu


Kembali Ke Atas Go down

mcm mn ni

Post  blaaa on Sat Feb 16, 2008 10:54 pm

saya hairan knapa ada yang tak aktif dlm gerko pun blh skor.
ada kawan yg seangkatan yg jg sama2 tk aktif x blh skor.
manakala yg aktif dpt sdg2 sj. mcm mn ni...
sblum ni...skit2 kata kira dlm gerko. apa mcm skrg. nilai mcm mn.
jd tk perlu aktif sgt lh yaaaa. tak ada gunanya.

blaaa
Tamu


Kembali Ke Atas Go down

hehehe

Post  audibles on Sun Apr 20, 2008 1:36 am

hai...xkan aktif kerana markah saudara kat atas? hehhe

jgnlah ugut2 pasal markah...xbaik tau...


renungan :kdg2 bila kita brkuasa kita kena ingat,suatu hari kita mgkin dah xberkuasa,pada masa tu adakah org akan hormat kita jika dulu mereka takutkan bukan hormati anda?

audibles

Jumlah posting : 7
Join date : 12.03.08

Lihat profil user

Kembali Ke Atas Go down

Re: keputusan peksa

Post  Sponsored content Today at 4:05 am


Sponsored content


Kembali Ke Atas Go down

Topik sebelumnya Topik selanjutnya Kembali Ke Atas


 
Permissions in this forum:
Anda tidak dapat menjawab topik