pensyarah merokok dalam tandas

Topik sebelumnya Topik selanjutnya Go down

pensyarah merokok dalam tandas

Post  erm..... on Tue Oct 07, 2008 12:54 am

yang best nyer... bile pelatih ngan pensyarah ley isap rokok same2 dalam tandas.. siap kongsi lighter lae.

erm.....
Tamu


Kembali Ke Atas Go down

pensyarah hisap rokok dalam tandas

Post  diam ubi on Thu Oct 09, 2008 8:26 am

Bertemu lagi,

Terkejit gua dengar ada pensyarah hisap rokok dalam tandas dan berkongsi dengan pelatih pulak tu......
Apa nak jadi kita ingat pensyarah nak tolong ajar pelatih tapi sebaliknya pulak.

sapa dia pensyarah tu...habaq mai... biar kita tengok muka dia..... kalau macam ni aku rasa tak layak dia duduk di iptb.........contoh melalui teladan tak ada langsung...

harap-harap ada pensyarah yang baca atau pihak hep tolong tengok la perkara ni.....amat memalukan....

diam ubi
Tamu


Kembali Ke Atas Go down

Re: pensyarah merokok dalam tandas

Post  Pn Teoh on Thu Oct 09, 2008 1:14 pm

Salam sejahtera dan salam perpaduan,

Saya amat tertarik dengan pelajar( atau pensyarah ) yang menulis topik ini...
Apa yang saya lihat bukan siapa yang merokok itu menjadi isu, tetapi isunya ialah apa yang boleh saya buat dalam keadaan yang tidak diingini itu berlaku.

Maksudnya:
1. Pelajar menghisap rokok di tandas, apa boleh pensyarah buat.
2. Pensyarah menghisap rokok di tandas, apa boleh pelajar buat.
3. Kedua-dua pelajar dan pensyarah menghisap rokok bersama di tandas...apa boleh dilakukan oleh kedua-dua orang ini untuk KEBAIKAN secara keseluruhannya.

Pernah saya terbaca kata-kata orang bijak yang menyatakan: " jangan pandang rendah pada orang yang lebih muda daripada kita"

Ini bermaksud pelajar yang merupakan orang yang lebih muda daripada pensyarah semestinya ada sesuatu yang boleh dicontohi atau dipelajari oleh orang lain. Saya percaya setiap orang ada kelebihan atau kebaikan yang boleh dicontohi termasuk pelajar yang menghisap rokok di tandas. Lihatlah pada kanak-kanak kecil, mereka mempunyai banyak teladan yang baik dan berani bercakap benar jika sesuatu yang dilakukan itu tidak betul.

Kita adalah cermin atau teladan kepada orang lain. Biarlah sama-sama kita saling mempelajari, ingat-mengingati, tegur-menegur untuk kebaikan diri, rakan, keluarga, organisasi dan masyarakat.

Mari, curahkan idea anda kerana saya ingin juga belajar sesuatu daripada anda.

Pn Teoh

Pn Teoh
Tamu


Kembali Ke Atas Go down

zaman kuno

Post  pakar BI on Thu Oct 23, 2008 7:11 pm

cerita hisap rokok pada zaman moden dan manusia boleh berfikir ni adalah manusia zaman manusia tak bertamadun/kuno.
dala doa diminta dijauhkan dengan api neraka.tapi hisap rokok api semakin dekat dengan mulut.dah la tu berbau pulak...

pakar BI
Tamu


Kembali Ke Atas Go down

Re: pensyarah merokok dalam tandas

Post  Sponsored content Today at 10:04 pm


Sponsored content


Kembali Ke Atas Go down

Topik sebelumnya Topik selanjutnya Kembali Ke Atas


 
Permissions in this forum:
Anda tidak dapat menjawab topik