FORUM IPTB AKAN DITUTUP

Topik sebelumnya Topik selanjutnya Go down

FORUM IPTB AKAN DITUTUP

Post  Admin on Tue Oct 21, 2008 1:14 pm

Assalammualaikum,

Buat Pengunjung Forum IPTB, pihak Admin telah mendapat arahan dari Pihak Pengurusan Tertinggi supaya menutup Ruangan forum ini. Keputusan ini telah di ambil melalui satu mensyuarat Pengurusan pada 21 Oktober 2008. Segala Kesulitan kami di Jabatan Teknologi Pendidikan ingin memohon maaf. Sebenarnya kami begitu berat untuk melaksanakan arahan ini. Dalam kesempatan yang diberikan, inilah masanya yang paling sesuai untuk kita bermaaf-maafaan dan memberikan ucapan semangat sesama kita sepanjang kita berforum di alam ciber ini.

Selamat Tinggal, Wassallam

T. kasih
Admin

Admin
Admin

Jumlah posting : 13
Join date : 18.01.08

Lihat profil user http://forumiptb.9forum.biz

Kembali Ke Atas Go down

haih..

Post  pakupyg on Tue Oct 21, 2008 1:19 pm

ada pro dan kontra...

ruang kebebasan dh disekat..

tp kebebasan yg diberi disalahguna..

p/s:penin2..

pakupyg
Tamu


Kembali Ke Atas Go down

Re: FORUM IPTB AKAN DITUTUP

Post  socrates on Tue Oct 21, 2008 1:38 pm

Well..welcome to the real world...only the strongest may conquer...!!!

so,socrates akur dengan keputusan yang telah dibuat...terima kasih pada semua,minta maaf klu terlajak kata & sebagainya...

kita jumpak di forum2 yang lain ok...peace...

ps:the truth is out there

socrates

Jumlah posting : 285
Join date : 18.08.08
Lokasi : Anywhere but Here...

Lihat profil user http://www.ahmadmuzani.blogspot.com

Kembali Ke Atas Go down

takziah...

Post  T-Max on Tue Oct 21, 2008 1:50 pm

takziah kepada forum iptb yg sudah hampir 3 tahun saya kunjungi
terima kasih kepada pihak JTP yg menjayakan forum ni sepanjang tahun 2006 - 2008.
dari zaman encik azman hinggalah ke zaman dr sajap...
forum ni memang berguna tp disalahguna oleh sebilangan pelajar untuk melancarkan budaya sarcasm..
kepada user2 yg aku kenal socrates,merahjambu,adik ex5 dan yg lelain...maintain cool wpun dlm ni berapi...

kepada tamu2 yg byk mengutuk mengata aku dlm forum ni...aku sarankan korunk dtg jumpe aku terus..

salam kemaafan aidilfitri dr mr.its@41m4n@happy™ Smile

wei socrates...jom aa join discussion kat group fs...lagi syok...lagi ramai...

T-Max

Jumlah posting : 455
Join date : 17.02.08
Age : 59
Lokasi : In front my screen

Lihat profil user http://forum.eleganeers.net/index.php

Kembali Ke Atas Go down

Asif Ya Zumalaei..

Post  w@n$ tec on Wed Oct 22, 2008 2:23 am

Assalamualaikum...

terkejut macam jumpa bidadari di Syurga Firdaus bila ana terdengar apa yg telah dinyatakan oleh Pihak ADMIN ini.. Allah Akbar,, xsangka peluang untuk berdakawah secara latif ini terpaksa dihentikan,, wahai mujahid mujahdin Islam terutamanya diri ana yg sangat miskin ilmunya di sisi Allah,,jgnlah keluh kesah dan berduka cita terhadap berita ini.. Ingat Firman Allah yg bermaksud: dan sesungguhnya kami akan menguji kamu dengan sesuatu iaitu sama ada dengan ketakutan, kelaparan, harta benda, diri, dan buah-buahan,,sampaikanlah berita gembira ini kepada mereka iaitu orang2 yg bersabar,,

hari ini,, kita kehilangan satu tempat utk menyampaikan dakwah,, untuk tokcik dan semua orang yg terlibat dalam misi dakwah,, kepada mereka yang selalu beri tazkirah,,nasihat,teguran yg membina,, bersabarlah semua... kepada sesiapa yg boleh membuat blog seperti blog ini,,harap boleh berkongsi bersama untuk kita bermunakoshah bersama..

oleh kerana perkara ug mendukacitakan ini,, ana yg sangat hina disisi Allah dengan penuh rasa malu dan insaf memohon ampun kepada Allah Taala atas ketelanjuran ana menulis,memberi pandangan, dan komen yg menyebabkan antum antunna semua tidak selesa.. selepas memohon kpd Allah,, ana pohon ampun dan maaf kepada pensyarah, guru peletih semua yg mengenali atau tidak mengenali ana.. moga2 kehidupan ana, antum antunna semua dirahmati Allah dan dibukakan hati untuk terima dan laksanakan hukum Allah dimuka bumi ini..

Ya Allah,,Ampunkan dosa kami,dosa ibu bapa kami,dosa guru2 kami,dosa pensyarah2 kami, dosa mujahidin mujahidat, dan semua orang Islam..
ya Allah,,berilah hidayat dan taufikMu kepada kami dan lembutkanlah hati2 mereka yg sentiasa menolak Islam..
Ya Allah,,kayakanlah kami denga ilmu agama agar kami dapat memimpin isteri2 kami apabila kami telah mendirikan rumah tangga di masa hadapan..

Ya Allah,,,eratkanlah hubungan kami selepas ini walaupun kami tidak dapat berbincang sesama kami di dalam blog ini...
ya Allah...semoga kami dapat mengenali mereka yg menggunakan nama2 samaran yg ada didalam blog ini supaya dapat terus berdiskusi mengenai Islam untuk hari2 yg seterusnya..

Ya Allah,,jika Engkau tidak menerima rayuan kami yg hina ini,, kepada siapa lagi Kami ingin merayu.. Amin Ya Hanan Ya Mannan,,Amin Ya Robbal Alamin...

Allahu Robbi,, Akulihaza Wa As Taghfirullahal Azim Li Walakum, Wan Nisail Muslimin Wal Muslimat, Wal Mukminin Wal Mukminat Wassalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh..

Ana Afuun Ila Robbi,,
w@n$ tecHnoloGy...Bu$u teChnOlOGy...

w@n$ tec
Tamu


Kembali Ke Atas Go down

sedihnye...

Post  nino on Wed Oct 22, 2008 1:37 pm

sedihnye dgn keputusan nie...
btw... kte berforum d fs je la yea..
salah 1 sebab aku ke msk webstes IPTB sbb ade forum..
kalo dh xde.. nampaknye sebulan skali pun belum tentu msk websites IPTB.. Crying or Very sad

nino

Jumlah posting : 7
Join date : 17.09.08

Lihat profil user

Kembali Ke Atas Go down

where is fs?

Post  Pn Teoh on Wed Oct 22, 2008 5:38 pm

Can anybody tell me where is the gruop of fs? How to get it? How to join for discussion?
Thanks.

Happy Deepavali and happy holidays.
Pn Teoh

Pn Teoh
Tamu


Kembali Ke Atas Go down

alahai...

Post  budak ba on Wed Oct 22, 2008 7:20 pm

SALAM TAKZIAH DIUCAPKAN KEPADA LAMAN WEB FORUM YG TELAH LAMA SAYA TAK MELAKUKAN SEBARANG CORETAN.. BARU JE NK BGIAT SEMULA.. MENCIPTA LAPORAN2 DAN ADUAN2 KONTROVERSI ... INGIN DITEGASKAN BAHAWA KOOL DENGAN BUDAK BAIKK NI ORG YANG BERLAINAN.. ANYWAY TANKS SBB TELAH MEMBERI RUANG UNTUK BERSUARA..BUDAK BAIKK MASIH BNYK NK UTARAKAN ISU2 BERNAS.. TP X BERKESEMPATAN SEBAB FORUM NIE NK DITUTUP... SELAMAT HARI RAYA DAN SELAMAT HARI DEEPAVALI... HARAP MAAF JIKA ADA TERSILAP KATA UNTUK PIHAK2 TERTENTU... Twisted Evil ...

budak ba
Tamu


Kembali Ke Atas Go down

Re: FORUM IPTB AKAN DITUTUP

Post  T-Max on Wed Oct 22, 2008 8:18 pm

Pn Teoh wrote:Can anybody tell me where is the gruop of fs? How to get it? How to join for discussion?
Thanks.

Happy Deepavali and happy holidays.
Pn Teoh

dear pn teoh
the main problem here in maktab is the 'free wireless' provided by maktab (does't mean u can surf freely) is blocked by the sonic wall...so many students can't access to friendster...

just register in www.friendster.com and try to search for IPTB group or straightly follow this link

http://www.friendster.com/group/tabmain.php?gid=171564

or u can create a new forum which not oficially link to IPTB...so we can voice out much more thgs..

T-Max

Jumlah posting : 455
Join date : 17.02.08
Age : 59
Lokasi : In front my screen

Lihat profil user http://forum.eleganeers.net/index.php

Kembali Ke Atas Go down

Re: FORUM IPTB AKAN DITUTUP

Post  Pn Teoh on Thu Oct 23, 2008 10:30 am

Thank you happy. U make me happy today.:-)
Fs=friendster....I mungkin sudah out of date.
Anyway, thanks for the info.

Pn Teoh

Pn Teoh
Tamu


Kembali Ke Atas Go down

Closure? Hmmmn ..... :(

Post  johnkok on Fri Dec 26, 2008 7:33 pm

It is sad to see this forum ending ...has the organization conducted a survey on this or a review ..I can merely draw the conclusion that this is a decision made somewhere ...up there ...

I wonder whether this closure is due to cost factor or lacking is student's usage or others? The bottom line is, it is down to the organization to identify the issues and generate alternatives to improve this forum as oppose to closure.

Still, if this closure takes place it will be of great lost to the organization to learn about their own students values and beliefs - such rich data and information's which if used in a creative manner will shift the organization to become an even more progressive and student/people centred.

Any considerations!

johnkok
Tamu


Kembali Ke Atas Go down

Re: FORUM IPTB AKAN DITUTUP

Post  Sponsored content Today at 10:07 pm


Sponsored content


Kembali Ke Atas Go down

Topik sebelumnya Topik selanjutnya Kembali Ke Atas


 
Permissions in this forum:
Anda tidak dapat menjawab topik