Pemakaian Tudung/Penjagaan Aurat...Ikut Hukum atau Sekadar Ikut Peraturan...?

Halaman 2 dari 2 Previous  1, 2

Topik sebelumnya Topik selanjutnya Go down

Apakah Sebab Utama Anda Memakai Tudung/Menutup Aurat?

100% 100% 
[ 5 ]
0% 0% 
[ 0 ]
0% 0% 
[ 0 ]
 
Total Suara : 5

Re: Pemakaian Tudung/Penjagaan Aurat...Ikut Hukum atau Sekadar Ikut Peraturan...?

Post  T-Max on Sun Mar 29, 2009 11:10 pm

manusia yang merokok lebih teruk dari lembu ---> TG Nik Ajiz...

T-Max

Jumlah posting : 455
Join date : 17.02.08
Age : 59
Lokasi : In front my screen

Lihat profil user http://forum.eleganeers.net/index.php

Kembali Ke Atas Go down

Re: Pemakaian Tudung/Penjagaan Aurat...Ikut Hukum atau Sekadar Ikut Peraturan...?

Post  nurcahaya on Mon Mar 30, 2009 1:23 am

ape2 aje.. yg penting amik tauladan yg baik. Yg boleh dijadikan contoh yg baik..
Bukan contoh mcm artis sebarangan..

p/s: itu pendapat nik aziz jer..

nurcahaya

Jumlah posting : 7
Join date : 29.01.09
Age : 29
Lokasi : penang

Lihat profil user http://hanan.com

Kembali Ke Atas Go down

Artis pening..

Post  AriffPutera on Tue Mar 31, 2009 2:04 am

nurcahaya wrote:ape2 aje.. yg penting amik tauladan yg baik. Yg boleh dijadikan contoh yg baik..
Bukan contoh mcm artis sebarangan..

p/s: itu pendapat nik aziz jer..

Hamba bukan nak mengata.. Tapi sungguh bagai dikata gamaknya.. Artis- artis kita ramai yang da terpesong akhlak.. Bukan stakat dalam bab berpakaian dan tudung, bahkan hal2 lain juga.. patotnya mereka ini menjadi rol model, contoh tauladan yang baik kepada masyarakat terutamanya muda- mudi yang menjadi harapan bangsa, bakal peneraju yang akan memacu negara dan membela agama kita kelak.. Tapi apakan daya, harapkan pagar, pagar makan padi.. yang x tahan tu, makck2 pun same terikot2.. Nauzubillah..

p/s- sekadar renungan dan perkongsia pendapat.. Semoga kita terhindar dari perkara- perkara yang mendatangkan kemurkaan yang Maha Pencipta. Wallahualam

AriffPutera

Jumlah posting : 228
Join date : 15.09.08
Age : 29
Lokasi : Malaysia

Lihat profil user http://tenteramalam.blogspot.com

Kembali Ke Atas Go down

Re: Pemakaian Tudung/Penjagaan Aurat...Ikut Hukum atau Sekadar Ikut Peraturan...?

Post  socrates on Sat Apr 04, 2009 7:49 pm

tak usahlah jadikan artis tu rolemodel..ader faedah ker...??statement yg brani aku buat, 95% artis tu "kotor"...
dari segi apa?well,mcm2....
dah nama artis bai,apa yg dikejar populariti,kekayaan ext...
mmg ramai yg kate, kami berdakwah dlm lagu,kami lakonkan supaya jd tauladan....
sedihnya...hipokrit ja....!!!

rolemodel terbaik sejak zaman berzaman....Rasulullah....

socrates

Jumlah posting : 285
Join date : 18.08.08
Lokasi : Anywhere but Here...

Lihat profil user http://www.ahmadmuzani.blogspot.com

Kembali Ke Atas Go down

Re: Pemakaian Tudung/Penjagaan Aurat...Ikut Hukum atau Sekadar Ikut Peraturan...?

Post  Sponsored content Today at 4:07 am


Sponsored content


Kembali Ke Atas Go down

Halaman 2 dari 2 Previous  1, 2

Topik sebelumnya Topik selanjutnya Kembali Ke Atas


 
Permissions in this forum:
Anda tidak dapat menjawab topik