Pilihan Raya Jawatankuasa Perwakilan Pelajar sesi 2009/2010

Topik sebelumnya Topik selanjutnya Go down

Pilihan Raya Jawatankuasa Perwakilan Pelajar sesi 2009/2010

Post  socrates on Tue Feb 03, 2009 11:57 am

Assalamualaikum & Selamat sejahtera....

Untuk pengetahuan sekalian umat IPTB, hari ni dah dikeluarkan satu memo berkenaan pembubaran JPP sesi 2008/2009 berkuatkuasa pada 1 Feb yg lepas..
Sehubungan itu, satu pilihan raya umum peringkat IPTB akan berlangsung (sekiranya perlu/menurut budi bicara pihak pentadbiran) pada 13 Februari 2009..

Oleh itu,pencalonan nama boleh dibuat di HEP dengan mengisi borang pencalonan yang disediakan..
Harap Maklum..

ps: pakat isi borang yer...peace.. Very Happy

socrates

Jumlah posting : 285
Join date : 18.08.08
Lokasi : Anywhere but Here...

Lihat profil user http://www.ahmadmuzani.blogspot.com

Kembali Ke Atas Go down

Re: Pilihan Raya Jawatankuasa Perwakilan Pelajar sesi 2009/2010

Post  toksiak on Thu Feb 05, 2009 1:36 pm



saja buat prangai lama...adakah mereka ni calon2 muka baru yg ganti tmpt orang lama......?

toksiak

Jumlah posting : 19
Join date : 23.01.09

Lihat profil user

Kembali Ke Atas Go down

Re: Pilihan Raya Jawatankuasa Perwakilan Pelajar sesi 2009/2010

Post  toksiak on Thu Feb 05, 2009 1:40 pm



atau jugak mereka....??? gaya suma dah ok....

toksiak

Jumlah posting : 19
Join date : 23.01.09

Lihat profil user

Kembali Ke Atas Go down

Re: Pilihan Raya Jawatankuasa Perwakilan Pelajar sesi 2009/2010

Post  T-Max on Thu Feb 05, 2009 7:50 pm

pasal pilihanraya JPP...berita dari IPTAA agak menarik...malam semalam diadakan majlis pembacaan manifesto dan amat menarik sistem kepartian diserapkan dalam pemilihan JPP dan menjadikannya lebih menarik....antara parti yang mengambil bahagian ialah KITTA (Komuniti Institut Perguruan Tengku Ampuan Afzan ) dan 2 lagi parti...malam ni keputusan akan keluar..apa pun keputusannya kita tetap bersedih dengan kaedah lompat2 yang dilakukan sebahagian manusia yg tamakkan kuasa.

T-Max

Jumlah posting : 455
Join date : 17.02.08
Age : 59
Lokasi : In front my screen

Lihat profil user http://forum.eleganeers.net/index.php

Kembali Ke Atas Go down

Re: Pilihan Raya Jawatankuasa Perwakilan Pelajar sesi 2009/2010

Post  socrates on Thu Feb 05, 2009 11:06 pm

gts200 wrote:pasal pilihanraya JPP...berita dari IPTAA agak menarik...malam semalam diadakan majlis pembacaan manifesto dan amat menarik sistem kepartian diserapkan dalam pemilihan JPP dan menjadikannya lebih menarik....antara parti yang mengambil bahagian ialah KITTA (Komuniti Institut Perguruan Tengku Ampuan Afzan ) dan 2 lagi parti...malam ni keputusan akan keluar..apa pun keputusannya kita tetap bersedih dengan kaedah lompat2 yang dilakukan sebahagian manusia yg tamakkan kuasa.

mesti menarik punya kat sana......

ps:aku sgt bersedih ats apa yg berlaku...lompat si katak lompat, perak tuko MB.... Mad

socrates

Jumlah posting : 285
Join date : 18.08.08
Lokasi : Anywhere but Here...

Lihat profil user http://www.ahmadmuzani.blogspot.com

Kembali Ke Atas Go down

JPP SESI 2009

Post  >SePi< on Sun Feb 08, 2009 12:47 pm

Teruskan kecemerlangan perjuangan JPP!

>SePi<

Jumlah posting : 1
Join date : 08.02.09

Lihat profil user

Kembali Ke Atas Go down

Re: Pilihan Raya Jawatankuasa Perwakilan Pelajar sesi 2009/2010

Post  socrates on Sun Feb 22, 2009 9:56 pm

walaupun tak dak pilihanraya,pemilihan wakil2 JPP skang ni nmpk mantap....
selamat menjalankan tugas yaaaaaaa..... Very Happy

socrates

Jumlah posting : 285
Join date : 18.08.08
Lokasi : Anywhere but Here...

Lihat profil user http://www.ahmadmuzani.blogspot.com

Kembali Ke Atas Go down

Re: Pilihan Raya Jawatankuasa Perwakilan Pelajar sesi 2009/2010

Post  Sponsored content Today at 4:03 am


Sponsored content


Kembali Ke Atas Go down

Topik sebelumnya Topik selanjutnya Kembali Ke Atas


 
Permissions in this forum:
Anda tidak dapat menjawab topik