Apa panggilan sebenar untuk org yg belajar di IPG??

Topik sebelumnya Topik selanjutnya Go down

Apa panggilan sebenar untuk org yg belajar di IPG??

Post  socrates on Mon Mar 09, 2009 2:43 pm

ermm...sekejap 'Guru Pelatih' sekejap 'Pelajar' sekejap 'Pelatih'

saya mintak pihak yg lebih mengetahui dapat menjelaskan perkara ini...
dalam byk keadaan cthnya perhimpunan, panggilan2 ini tidak diselaraskan...
ada yg sebut pelatih,guru pelatih,pelajar & sebagainya...

pada kwn2 sekalian, panggilan apa yg korang rasa sesuai untuk kita kat IPG ni....?

socrates

Jumlah posting : 285
Join date : 18.08.08
Lokasi : Anywhere but Here...

Lihat profil user http://www.ahmadmuzani.blogspot.com

Kembali Ke Atas Go down

Re: Apa panggilan sebenar untuk org yg belajar di IPG??

Post  T-Max on Mon Mar 09, 2009 5:29 pm

GP! guru pelatih...

T-Max

Jumlah posting : 455
Join date : 17.02.08
Age : 59
Lokasi : In front my screen

Lihat profil user http://forum.eleganeers.net/index.php

Kembali Ke Atas Go down

emm...

Post  bobkhairul_PMPS on Wed Mar 11, 2009 4:17 pm

masa aku dulu (96-99) diorang (admin) panggil PELAJAR... bila diorang buat sticker moto kitorang tampal kat bawah sekali dekat mudflap... hihihi Laughing

bobkhairul_PMPS

Jumlah posting : 8
Join date : 11.03.09

Lihat profil user

Kembali Ke Atas Go down

Re: Apa panggilan sebenar untuk org yg belajar di IPG??

Post  socrates on Thu Mar 12, 2009 8:50 pm

bg aku takder masalah pun nak panggil apa...
cuma aku mintak diperjelas status sebenar & diselaraskan penggunaan istilah tersebut...
Neutral

socrates

Jumlah posting : 285
Join date : 18.08.08
Lokasi : Anywhere but Here...

Lihat profil user http://www.ahmadmuzani.blogspot.com

Kembali Ke Atas Go down

Budak Sekolah

Post  AriffPutera on Sun Mar 29, 2009 4:12 pm

Wah..Surprised Isu yang bagus..
Dari pemerhatian aku sejak aku dok study kat sini, apepun panggilan yang depa bg kat kita, kebanyakan layanan yang kita terima adalah seperti budak sekolah walaupun maktab dah dinaiktaraf sebagai IPGM.

p/s- saya budak baru belajar, ambil galah tolong jolokkan; saya budak baru belajar, kalau salah tolong tunjukkan.. Embarassed

AriffPutera

Jumlah posting : 228
Join date : 15.09.08
Age : 29
Lokasi : Malaysia

Lihat profil user http://tenteramalam.blogspot.com

Kembali Ke Atas Go down

Re: Apa panggilan sebenar untuk org yg belajar di IPG??

Post  socrates on Sun Mar 29, 2009 5:05 pm

AriffPutera wrote:Wah..Surprised Isu yang bagus..
Dari pemerhatian aku sejak aku dok study kat sini, apepun panggilan yang depa bg kat kita, kebanyakan layanan yang kita terima adalah seperti budak sekolah walaupun maktab dah dinaiktaraf sebagai IPGM.

p/s- saya budak baru belajar, ambil galah tolong jolokkan; saya budak baru belajar, kalau salah tolong tunjukkan.. Embarassed

er...mcm ader smthing yg tak kena je dgn pantun tu....hehehehe No

socrates

Jumlah posting : 285
Join date : 18.08.08
Lokasi : Anywhere but Here...

Lihat profil user http://www.ahmadmuzani.blogspot.com

Kembali Ke Atas Go down

Re: Apa panggilan sebenar untuk org yg belajar di IPG??

Post  AriffPutera on Tue Mar 31, 2009 1:54 am

Bukan pe, risau de org salah faham t.. Hehe..

AriffPutera

Jumlah posting : 228
Join date : 15.09.08
Age : 29
Lokasi : Malaysia

Lihat profil user http://tenteramalam.blogspot.com

Kembali Ke Atas Go down

Re: Apa panggilan sebenar untuk org yg belajar di IPG??

Post  socrates on Sat Apr 04, 2009 8:16 pm

berkenaan layanan,pasrah jelaaaa....
bila masuk sekolah wat praktikum aku rasa lain sangat....
tak tau korang rasa apa kan...
mgkin sbb terlalu terkongkong...bila pi satu tempat yg org betul2 nak tenaga kita ni bkn utk kepentingan dia,(Err...sapa2 terasa silakan)
kita wat keja pun rasa tak berkira...yg paling penting rasa seronok & puas....!!!

socrates

Jumlah posting : 285
Join date : 18.08.08
Lokasi : Anywhere but Here...

Lihat profil user http://www.ahmadmuzani.blogspot.com

Kembali Ke Atas Go down

Re: Apa panggilan sebenar untuk org yg belajar di IPG??

Post  Sponsored content Today at 10:07 pm


Sponsored content


Kembali Ke Atas Go down

Topik sebelumnya Topik selanjutnya Kembali Ke Atas


 
Permissions in this forum:
Anda tidak dapat menjawab topik