tunggakan setaun?

Topik sebelumnya Topik selanjutnya Go down

tunggakan setaun?

Post  korok on Thu Apr 24, 2008 7:17 pm

betul ke tunggakan setaun? jocolor

korok
Tamu


Kembali Ke Atas Go down

elaun tunggakan asrama semasa foundation..

Post  T-Max on Tue Jun 10, 2008 6:24 pm

mohon penjelasan...tunggakan bagi budak2 ppprpet sem 1 ambilan januari 2008..
maktab lain dh dapat tuggakan bagi bayaran asrama masa foundation.....
jumlah dia dlm 1200...

bayaran asrama semasa foundation telah dimansuhkan...
bagi batch pra ijazah yg skrg sepatutnya anda tidak dikenakan bayaran asrama...

apa2 nanti aku akan dapatkan pekeliling dr BPG...

T-Max

Jumlah posting : 455
Join date : 17.02.08
Age : 59
Lokasi : In front my screen

Lihat profil user http://forum.eleganeers.net/index.php

Kembali Ke Atas Go down

Re: tunggakan setaun?

Post  T-Max on Sat Jun 28, 2008 7:32 pm

rumors terbaru mengatakan x ada elaun tunggakan...sedangkan pelajar IP lain semua dh dapat...
minta kepastian mana2 pensyarah...

tolong jelaskan isu ni......

kami cuma nak minta hak kami...pemberian elaun 3 bulan sekali membebankan...

bersihkan IPTB dari korupsi!!!!!

T-Max

Jumlah posting : 455
Join date : 17.02.08
Age : 59
Lokasi : In front my screen

Lihat profil user http://forum.eleganeers.net/index.php

Kembali Ke Atas Go down

alaun naik?

Post  selamat, on Sun Jul 13, 2008 12:34 am

As.Kum.

Untunglah.....naik alaun dan bayar balik potong asrama.

Tapi pasal apa korang ghairah sangat? malah nampak macam tak tau bersyukur dengan nikmat yang datang. Pada aku alhamdulillah........rahmat Tuhan ke atas kita . patut kita bersyukur dan berterima kasih.

Aku harap biro yang berkaitan atau orang-orang kuat kita pilah tanya kat Hep . dapatkan kepastian....aku rasa jika esok boleh dapat jawapan barulah korang boleh lompat. jangan nanti tunggu buah tak gugur pula.

Hari tu aku ada dengar sikit -sikit macam tulah agaknya. kalau betul mailah kita simpan sikit duit tu...sebab ada dah yang aku dengar nak tukar moto dan h.pon. jangalah boros sangat.

syukurlah kalau semua ini betul
terimakasih BPG.......
sekian

selamat,
Tamu


Kembali Ke Atas Go down

Re: tunggakan setaun?

Post  T-Max on Sun Jul 13, 2008 4:54 pm

hehe..minyak naik..jgn biaq student simbah minyak kat HEP mcm kt satu tempat tu..

bukan x tya tp bila pi tya ada yg kata tatau...ni semua sbb surat bpg x selaras...ada hat dpat awai ada yg lmbt..

T-Max

Jumlah posting : 455
Join date : 17.02.08
Age : 59
Lokasi : In front my screen

Lihat profil user http://forum.eleganeers.net/index.php

Kembali Ke Atas Go down

elok juga

Post  selamat, on Sun Jul 13, 2008 7:26 pm

as.kum

elok juga kalau hang pi tuang minyak.....lepas tu kena akta 174....kena keluar...lega sikit tak ramai sangat pelatih macam hang........

aku setuju sangat...............

selamat,
Tamu


Kembali Ke Atas Go down

Re: tunggakan setaun?

Post  T-Max on Wed Jul 16, 2008 6:46 pm

selamat, wrote:as.kum

elok juga kalau hang pi tuang minyak.....lepas tu kena akta 174....kena keluar...lega sikit tak ramai sangat pelatih macam hang........

aku setuju sangat...............

ini laa perangai org melayu...PHD..aku x paham apa masalah ko...kalau ko org kaya...ape kate ko bantu budak2 yg tgh sesak...

T-Max

Jumlah posting : 455
Join date : 17.02.08
Age : 59
Lokasi : In front my screen

Lihat profil user http://forum.eleganeers.net/index.php

Kembali Ke Atas Go down

elaun tunggakan

Post  ydp on Thu Jul 17, 2008 1:12 am

assalamualaikum buat semua student
penjelasan untuk semua mengenai elaun tunggakan asrama yang akan masuk 4ppprpet,du n pra sek oum akan mdpt RM185O
UNTUK elaun penuh selepas ini akan dapat 6bulan sekali
so kalau dimurahkan rezeki kita akan dapat elaun pada 5hb 8 2008 menurut kata puan ramziah so akan jadi jutawan la sekali tunggakan.................
sebelum bertindak pikirlah apa yang patut dulu untuk keselesaan semua

ydp
Tamu


Kembali Ke Atas Go down

Re: tunggakan setaun?

Post  T-Max on Thu Jul 17, 2008 5:35 am

kalau 2 ppprpet 1250 kan??

T-Max

Jumlah posting : 455
Join date : 17.02.08
Age : 59
Lokasi : In front my screen

Lihat profil user http://forum.eleganeers.net/index.php

Kembali Ke Atas Go down

Re: tunggakan setaun?

Post  Sponsored content Today at 5:34 pm


Sponsored content


Kembali Ke Atas Go down

Topik sebelumnya Topik selanjutnya Kembali Ke Atas


 
Permissions in this forum:
Anda tidak dapat menjawab topik