baju batik vs majalah

Topik sebelumnya Topik selanjutnya Go down

baju batik vs majalah

Post  penjejak malam on Mon Oct 26, 2009 1:22 pm

assalamualaikum.....
seblum tu sy nk mintak tunjk ajar semua...kerna sy ni org bru dlm forum ni....
em...apa yg saya nk kongsi gan semua warga KTB pasl bju batik gan majalah kita ni.....
apa2 pun...trima ksh pada jpp sebab ambik insiatif ambk tnggungjwb tuk lksana tugas ni....
ooo....malu ooooo xde bju batik.... mjlis mana2....KTB je yg xde identiti...kena ejek ag ada....
jadi trima kasih pd jpp....tapi...yg sy ingin ty disini....boleh x kami org kebnyakkn ni....tgk kain batik tu....yg full bukn yg sample cm yg dh ditunjuk ms perjumpaan blok....kerana....sy risau.... nanti pisang berbuah 2 kli.... kejadian yg dulu berulng...byr2...tpi xdpt pun batiknya...,tu yg geram tu!tpi...hrp2...jpp thun ni xcm tulh...
pasal majalah plak....bila agaknya sy dpt?trima kasih jugak...pd jpp...sebab...dri sy dtg bainun ni....xde satu pun majalah....tuk kenangn...tpi buku2 yg mengarut bnyklh.... satu ag...boleh x minta jpp ke atau mne2 pihak jelaskn pasal bju batik gan majalah?

penjejak malam

Jumlah posting : 4
Join date : 26.10.09

Lihat profil user

Kembali Ke Atas Go down

Re: baju batik vs majalah

Post  awana87 on Sat Oct 31, 2009 3:24 pm

assalamualaikum.
ini adalah maklumat yang saya ada.
pertama adalah mengenai majalah.insyaAllah majalah IPTB akan dapat ditatap oleh semua para pelajar IPTB sebelum cuti semester bermula.semua urusan berkaitan dengan pembikinan majalah ini telah diselesaikan mengikut jangka masa yang dirancang.majalah IPTB ini lebih kurang seperti majalah semasa anda di sekolah menengah.gambar-gambar pelajar,aktiviti,persatuan dan seumpamanya insya Allah akan termuat dalam majalah ini.jadi sama-samalah kita tunggu majalah ini.tambahan lagi majalah IPTB pada kali ini telah diusahakan oleh JPP IPTB 09 yang mana lebih khusus direncanakan oleh Biro Penerbitan JPP.terima kasih diucapkan kepada saudari Nurul Farhana binti Abdullah selaku pengerusi dan saudara Sahrullail selaku naib pengerusi kerana telah bertungkus lumus menyediakan bahan-bahan bagi majalah ini.jadi,segala kekurangan yang mungkin akan terjadi kelak haraplah dimaafkan kerana IPTB telah begitu lama telah tidak mengeluarkan majalahnya sendiri.jadi Biro Penerbitan JPP 09 telah berani menyahut cabaran ini.Tahniah diucapkan kepada mereka.
keduanya adalah berkaitan dengan baju batik.baju batik IPTB akan menggunakan kain yang berkualiti.saya sendiri telah melihat dan memegang kain tersebut.jadi anda janganlah khuatir dengan kualiti dan coraknya nanti.insya Allah berbaloi.untuk melihat sampel penuh baju batik ini,mungkin terdapat sedikit masalah kerana pihak yang menguruskannya terpaksa menghadapi beberapa tapisan dan kelulusan.tambahan lagi baju batik pada kali ini adalah atas inisiatif JPP 09 yang diketuai oleh saudara Muhammad Syukri Alif bin Muhammad Aziz selaku YDP.jadi segala kesulitan yang timbul adalah satu proses pembelajaran daripada pihak JPP sendiri.
kesimpulanya,diharapkan semua warga IPTB dapat memberikan sokongan sepenuhnya dalam menjayakan projek atau buah tangan JPP 09 sebagai satu wadah kepada arus kepimpinan JPP akan datang.terima kasih.wallahu alam.assalamualaikum

awana87

Jumlah posting : 3
Join date : 22.01.09

Lihat profil user

Kembali Ke Atas Go down

majalah mengkuang 2009

Post  nurul on Thu Nov 05, 2009 10:28 pm

salam..
terima kasih kepada semua pihak yg menyokong penerbitan majalah mengkuang edisi ke 7 2009
setelah sekian lama menyepi...kami usahakan jgk pd tahun ini..demi tatapan utk kenangan sahabat sekalian..terutamanya kepada senior final year anggaplah ini hadiah dari JPP 2009 / 2010 ...=)
oleh yg demikian byk perkara yg perlu dipertimbangkan...dlm perancangan akan diterbitkan sebelum cuti sekolah nnti...jadi mohon kerjasama rakan - rakan guru pelatih dan juga pensyarah untuk mempercepatkan bayaran sebanyak RM20..dengan ini shaja dapat memudahkan proses penerbitan..dan mohon maaf andai ada masalah teknikal yang akan melambatkan proses penerbitannya...
hnya kerjasama dari semua pihak kami pohon untuk menjayakan PENERBITAN MAJALAJ MENGKUANG EDISI KE 7 BAGI TAHUN 2009...harap maklum..

ikhlas..
Ketua Editor Majalah Mengkuang 2009

nurul

Jumlah posting : 3
Join date : 10.08.08

Lihat profil user

Kembali Ke Atas Go down

Re: baju batik vs majalah

Post  ShInIcHi KuDo on Thu Nov 12, 2009 2:35 am

nurul wrote:salam..
terima kasih kepada semua pihak yg menyokong penerbitan majalah mengkuang edisi ke 7 2009
setelah sekian lama menyepi...kami usahakan jgk pd tahun ini..demi tatapan utk kenangan sahabat sekalian..terutamanya kepada senior final year anggaplah ini hadiah dari JPP 2009 / 2010 ...=)
oleh yg demikian byk perkara yg perlu dipertimbangkan...dlm perancangan akan diterbitkan sebelum cuti sekolah nnti...jadi mohon kerjasama rakan - rakan guru pelatih dan juga pensyarah untuk mempercepatkan bayaran sebanyak RM20..dengan ini shaja dapat memudahkan proses penerbitan..dan mohon maaf andai ada masalah teknikal yang akan melambatkan proses penerbitannya...
hnya kerjasama dari semua pihak kami pohon untuk menjayakan PENERBITAN MAJALAJ MENGKUANG EDISI KE 7 BAGI TAHUN 2009...harap maklum..

ikhlas..
Ketua Editor Majalah Mengkuang 2009

Sebagai salah seorang exco JPP sesi 2009/2010, setelah hampir tamat tempoh kita memegang dlm JPP, saya ingin membuat beberapa ucapan:

1. Tahniah kepada Biro Penerbitan JPP sesi 2009/2010 kerana berjaya menyahut cabaran menerbitkan majalah Mengkuang 2009.
2. Tahniah kepada YDP JPP 2009/2010 kerana berjaya mengeluarkan kain batik IPGMKTB yang baru. Sesungguhnya usaha beliau amat dihargai. tidak lupa juga pada Bendahari JPP 2009/2010 yang banyak ke sana ke sini untuk merealisasikan kain batik IPGMKTB kita ini.
3. Tahniah kepada JPP 2009/2010 kerana telah berjaya membuat pembaharuan bermula dengan budaya Hari Terbuka Kolej Kediaman, Kursus JPP Zon Utara, Hari Guru, Jamuan Hari Raya, penerbitan Majalah Mengkuang Edisi ke 7, pembaharuan dalam sistem JPP, pelaksanaan baju batik IPGMKTB yang baru dan banyak lagi.

Sesungguhnya, anda semua amat layak mendapat ucapan tahniah daripada pelbagai pihak. Usaha setiap exco dalam JPP amat dihargai. Tiada apa yang dapat menggantikan usaha dan lelah anda semasa anda bertugas. TAHNIAH!!! Smile

ShInIcHi KuDo

Jumlah posting : 33
Join date : 17.05.09
Age : 28
Lokasi : Malaysia, Kedah

Lihat profil user

Kembali Ke Atas Go down

Re: baju batik vs majalah

Post  T-Max on Sun Nov 15, 2009 8:39 am

gua pun nk ucap setinggi penghargaan kepada JPP Sesi 2009/2010...
nampak laa keaktifan dan hasil kerja mereka...
mereka lebih banyak bekerja dari bercakap...

bravo u guys...

T-Max

Jumlah posting : 455
Join date : 17.02.08
Age : 59
Lokasi : In front my screen

Lihat profil user http://forum.eleganeers.net/index.php

Kembali Ke Atas Go down

jgn lah indah khabar dr rupe....

Post  kickdafella on Sun Aug 01, 2010 12:13 pm

bju btik terlalu mahal..... Xpdn lgsung.... n rmy gak pensyarah X puas ati... dah la elaun dpt skt... bju batik punye la mahal.... makup tgi sgt..... aku pon suka mktb ade bju btik sendri... tp sygnye maktb ambil kesempatan.... kalo 100 lbh bek aku tempah kt padini..... john masternye bju btik lg murah ba' ang....

thun depan.... tgkatkan lg kualiti buku mengkuang hgpa.... cube kalahkan budak sekolah buat majalah,,, Very Happy kamone la kite cikgu....

kickdafella

Jumlah posting : 2
Join date : 01.08.10

Lihat profil user

Kembali Ke Atas Go down

Re: baju batik vs majalah

Post  Sponsored content Today at 5:38 pm


Sponsored content


Kembali Ke Atas Go down

Topik sebelumnya Topik selanjutnya Kembali Ke Atas


 
Permissions in this forum:
Anda tidak dapat menjawab topik