calon jpp 2010..... siapakah mereka.....????????

Topik sebelumnya Topik selanjutnya Go down

calon jpp 2010..... siapakah mereka.....????????

Post  penjejak malam on Sun Jan 17, 2010 1:14 pm

kawan2 sekalian......thun 2009 dah hbs....jadi...jpp 2009 dah compem nk letk jawatn.... ha.....jadi apa pendapat kawan2?sape yg nak naik jd ydp??nydp???gan angkatan2 bru?hehehehehehe.... Very Happy saya nk tgk lh thun ni rancak!!!!!pada hemat kawan2....sape yg layak?kita kongsi same2 dlm ni.....hehehehe... apa pendapat kawan2...kalau sy yg jd ydp?????masyuk x????undilhy sy..........membangun bersama penjejak malam....!!!!!peace....

penjejak malam

Jumlah posting : 4
Join date : 26.10.09

Lihat profil user

Kembali Ke Atas Go down

Re: calon jpp 2010..... siapakah mereka.....????????

Post  ShInIcHi KuDo on Tue Jan 19, 2010 12:29 am

haha~~ wah wah wah.... promote nmpk diri anda wahai encik penjejak malam..kiki.... klau biro kolej kediaman, saya cadangkan afif 3pismp pj lah sbb dia ktua blok aman..kiki

ShInIcHi KuDo

Jumlah posting : 33
Join date : 17.05.09
Age : 28
Lokasi : Malaysia, Kedah

Lihat profil user

Kembali Ke Atas Go down

Re: calon jpp 2010..... siapakah mereka.....????????

Post  pemerhati on Wed Jan 20, 2010 8:52 am

Syabas kepada yang berminat, eloklah anda bertanding jangan dok komen dalam eforum sahaja.Warga IPG,KTB ingin melihat JPP yang berwibawa, proaktif dan kreatif.

pemerhati[i]

pemerhati

Jumlah posting : 3
Join date : 20.01.10

Lihat profil user

Kembali Ke Atas Go down

Re: calon jpp 2010..... siapakah mereka.....????????

Post  T-Max on Tue Jan 26, 2010 11:38 pm

kalau kat u ada pro aspirasi n pro mahasiswa...
kat maktab ni mcm x de saingan je...
yg aku tau semua
pro hep = pro mahasiswa
pro KRN = pro aspirasi 1 Malaysia...
amacam....kabinet JPP VS Kabinet KRN

kome tau ke apa tu KRN??

T-Max

Jumlah posting : 455
Join date : 17.02.08
Age : 59
Lokasi : In front my screen

Lihat profil user http://forum.eleganeers.net/index.php

Kembali Ke Atas Go down

huhu

Post  135LC on Fri Feb 19, 2010 10:21 pm

agak-agaknye sape la ye yg akan jd ydp taon nih? huhu nampaknye dak pismp sem 3 banyak yg ambik borang, huhu Laughing

135LC

Jumlah posting : 17
Join date : 14.04.08

Lihat profil user

Kembali Ke Atas Go down

Re: calon jpp 2010..... siapakah mereka.....????????

Post  T-Max on Sat Feb 20, 2010 9:04 am

gua mengharapkan calon yang liberal dan berani melakukan sesuatu yang baru !!
bukan seronok2 je buat kabinet bayangan...

T-Max

Jumlah posting : 455
Join date : 17.02.08
Age : 59
Lokasi : In front my screen

Lihat profil user http://forum.eleganeers.net/index.php

Kembali Ke Atas Go down

liberal !!!

Post  135LC on Thu Feb 25, 2010 8:09 am

knp mesti liberal????? mintak penjelasan !

135LC

Jumlah posting : 17
Join date : 14.04.08

Lihat profil user

Kembali Ke Atas Go down

Re: calon jpp 2010..... siapakah mereka.....????????

Post  T-Max on Fri Feb 26, 2010 9:17 am

kenapa mesti liberal??
kerana kita perlukan keterbukaan..
keterbukaan yang sedia ada perlu diteruskan...
sejarah lepas menjadi pengajaran...
are u clear 135lc??
1 malaysia for all...

T-Max

Jumlah posting : 455
Join date : 17.02.08
Age : 59
Lokasi : In front my screen

Lihat profil user http://forum.eleganeers.net/index.php

Kembali Ke Atas Go down

keputusan......

Post  135LC on Tue Mar 02, 2010 8:48 pm

Pilihanraya sudah berjalan...jd tttgu-tgu jgk apa agaknya kptusannya....huhu, mungkin T-Max ada jawapannya. Very Happy

135LC

Jumlah posting : 17
Join date : 14.04.08

Lihat profil user

Kembali Ke Atas Go down

Re: calon jpp 2010..... siapakah mereka.....????????

Post  T-Max on Sun Mar 07, 2010 9:13 am

calon2 liberal pilihan aku kalah dan aku kecewa calon dari satu kos ni banyak menang......
wpun ada 2 3 org yg menang...
pola pilihanraya bagi sku sgt x adil...
tempoh berkempen bagi outsiders sgt terhad !!
selaku maktab yg mengutamakan nich perpaduan sepatutnya kuota JPP perlu diisi dr pelbagai kaum...
apa sudah jadi !!!
dengan kuasa yang ada pada pengarah saya ingin mendesak agar pilihanraya diadakan semula...
jumlah yg mengundi juga agak mengecewakan....
kalau x nak pilihanraya semula pun pastikan JPP tak dikuasai oleh 1 kos !!!
calon YDP pilihan aku Afif Nuruddin dan NYDP Khairul Anwar

sekian dari T-Max

T-Max

Jumlah posting : 455
Join date : 17.02.08
Age : 59
Lokasi : In front my screen

Lihat profil user http://forum.eleganeers.net/index.php

Kembali Ke Atas Go down

huhu

Post  135LC on Mon Mar 08, 2010 5:12 pm

nak wt mcmane i2lah pilihan student, xkisah sape pn naik jd ydp yg pntg pndai wt keje, liberal perlu tp jgn lebih2 sangat lg ni lg satu beri peluang kpd yang menang untuk buktikan keupayaan... tp kn knp msti takut klau jpp dpgang oleh majoriti kos 2...bgus jgk klau diorg ni yg pgang kurang la sket mungkar kat dlm kampus... bahaye jgk klau terlalu liberal sampai hukum tuhan pn buat xnampak je...

135LC

Jumlah posting : 17
Join date : 14.04.08

Lihat profil user

Kembali Ke Atas Go down

siapa?

Post  TOKCIK on Sun Mar 14, 2010 10:30 am

assalamuaalikum w.b.t

bolehkah tokcik tahu siapakah yg memegang tanggungjawab sbg jpp thun ini??dr ydp hingga ajk2.sesiapa yg tahu siapa boleh tlg senaraikan?? sudah lama tokcik tdk ke mktb.teringin jugak tok cik utk tahu perkembangan terkini...itu pun kalau ank2,cucu2 tahu dan sudi untuk senaraikan.setakat mana yg diketahui pon tdk mengapa...

TOKCIK

Jumlah posting : 87
Join date : 12.09.08

Lihat profil user

Kembali Ke Atas Go down

Re: calon jpp 2010..... siapakah mereka.....????????

Post  T-Max on Sun Mar 14, 2010 9:13 pm

135LC wrote:nak wt mcmane i2lah pilihan student, xkisah sape pn naik jd ydp yg pntg pndai wt keje, liberal perlu tp jgn lebih2 sangat lg ni lg satu beri peluang kpd yang menang untuk buktikan keupayaan... tp kn knp msti takut klau jpp dpgang oleh majoriti kos 2...bgus jgk klau diorg ni yg pgang kurang la sket mungkar kat dlm kampus... bahaye jgk klau terlalu liberal sampai hukum tuhan pn buat xnampak je...

Saya x kata saya takut...
Mcm sy cakap pengalaman lalu mengajar...
So kalau 135 lc masih x paham terpulang....
Amboi kurg sket perkara mungkar ye...
Lepas ni banyak laa perkara maakruf yer...
Insyaallah....
Budak2 dr kos tu buat mungkar org x nampak...
Yg kos lain terang2 nak dihukum...
Biarlaaa....

T-Max

Jumlah posting : 455
Join date : 17.02.08
Age : 59
Lokasi : In front my screen

Lihat profil user http://forum.eleganeers.net/index.php

Kembali Ke Atas Go down

Re: calon jpp 2010..... siapakah mereka.....????????

Post  sofwatunnur on Tue Mar 16, 2010 4:12 pm

munkar perlu ditegah. makruf perlu di seru.. islam bukan sekadar agama anutan, tetapi ia adalah cara hidup..way of life..

renung kembali, fikir kembali.. umat islam akhir zaman kembali dagang..sesama mereka pon sanggup bermusuh
"mana yang baik jadikan tauladan, mana yang buruk jadikan sempadan''.

apa gunanya mengaku islam andai perbuatan menjatuhkan maruah,nilai dan jati diri sebagai muslim.. xkiralah dr mana2 kos pon..
bila dah mengangkat saksi bahawa diri adalah islam (bukan sekadar IC), jalankan cara hidup islam, pakaian islam,adab bercakap n berkomunikasi, solat jgn di tinggal.. one of the pillars in islam .. jangan lihat orng, lihat pada diri sendiri..

bermuamalah cara islam, x bermakna xleh ikut, atau buat apa yang org bukan islam buat, tapi ambil yang baik dan berfaedah, bleh ja, selagi x bercanggah dengan syariat.. susuri kembali sirah nabi, apakah baginda berkasar dengan kaum kuffar?



maaf, sy bukan opsyn PA, tp sy fhm.. org slalu lihat pada Opsyen, yang buruk nampak aje, yg baik pejam mata.. so, tunjuklah sahsiah yg terpuji ..

sofwatunnur

Jumlah posting : 2
Join date : 29.08.09

Lihat profil user

Kembali Ke Atas Go down

Re: calon jpp 2010..... siapakah mereka.....????????

Post  Sponsored content Today at 10:06 pm


Sponsored content


Kembali Ke Atas Go down

Topik sebelumnya Topik selanjutnya Kembali Ke Atas


 
Permissions in this forum:
Anda tidak dapat menjawab topik