PELAJAR SULUNG MPTB 92/94

Topik sebelumnya Topik selanjutnya Go down

PELAJAR SULUNG MPTB 92/94

Post  miesting on Fri Jun 06, 2008 12:35 am

Hai kawan ........
Aku miesting. kalau hang dah tak ingat takpa. Aku nie dulu pemain bola sepak maktab. Posisinya defend kiri. Dah ingat dah. Jurulatih kita dulu abang yoep, betul ko dan pengurusnya pak 1. Aku nie asal kelate weh. Pengurus dan jurulatih kita duk mana lo nie.

miesting
Tamu


Kembali Ke Atas Go down

teringat kat member dulu

Post  miesting on Fri Aug 01, 2008 10:12 pm

manalah perginya kawan2 sekelas dulu. sepatah arang tak dengar berita. Dah masuk 13 tahun keluar dari MPTB. Kawe rindu kat demo semua. Masuklah sembang-sembang nie. Bolehlah kita cerita panjang lebar. Aku dulu kelas PSR/MT3. Asal kelate.

miesting
Tamu


Kembali Ke Atas Go down

Persatuan Bekas Pelatih

Post  AriffPutera on Fri Oct 17, 2008 3:25 am

Saya tertarik dengan topik ni. Saya mencadangkan agar kita menubuhkan persatuan bekas pelatih IPGM Kampus Tuanku Bainun. Boleh buat untuk pengambilan pertama tahun 93' sampaila bila2 slagi kampus ni masih wujud di atas muka bumi tuhan.

AriffPutera

Jumlah posting : 228
Join date : 15.09.08
Age : 29
Lokasi : Malaysia

Lihat profil user http://tenteramalam.blogspot.com

Kembali Ke Atas Go down

jumpa semula

Post  cikgu TI on Thu Oct 30, 2008 11:36 am

Salam teman-teman.
Nampaknya x ramai yang nak ambil kisah dengan ruangan yang telah lama dinanti-nantikan ni ekk. Saya pelatih ambilan Dis 2003 sangat2 berharap kengkawan sudi untuk berforum dan boleh citer macam-macam pengalaman. Maklum la dah hampir 12 tahun kita x bersua muka. Ambil la peluang ini untuk kita sama-sama jalinkan persahabatan semula. Wasalam

cikgu TI
Tamu


Kembali Ke Atas Go down

pembetulan

Post  cikgu TI on Thu Oct 30, 2008 11:43 am

Alamak, punya la excited....sory kesilapan teknik. Saya pelatih ambilan Dis 1993 la.maklumla dah bertukar abad ke-21 ni lupa pada abad ke-20

cikgu TI
Tamu


Kembali Ke Atas Go down

nostagia

Post  miesting on Thu Nov 27, 2008 4:29 pm

hai cigku ti,
dulu cikgu kelas mana.
asal mana
ngajar mana lo ni

saya cerita diri saya pulak
dulu sebelum masuk mptb saya tumpang di upsi (dulu) ipsi (new)
lepas tu baru masuk mptb sem2.
anak sulung lah kononnya
masa gie tu bangunan belum siap lagi betul ko dok ?
memang masa tu kita semua betul2 susah sebab tak ada banyak kemudahan
seperti pelatih sekarang

mana lagi member2 kita ?

miesting
Tamu


Kembali Ke Atas Go down

ipgm

Post  miesting on Thu Nov 27, 2008 4:34 pm

hai, ariffputera.

apa tu makna ipgm ?
cadangan yang baik, tapi sapa yang nak jadi ketua projeknya ?
cikgu ambilan bila ?

miesting
Tamu


Kembali Ke Atas Go down

PELAJAR SULUNG MPTB 1992/1994

Post  danamiex on Sat Jan 09, 2010 5:55 am

Salam semua, saya Helmi Yusof pelajar sulung MPTB. Terlalu banyak nostalgia di MPTB dalam tahun 1992 tu kerana semasa saya sampai untuk mendaftar diri banyak bangunannya belum lagi siap dibina. Sblm masuk ke MPTB saya ditempatkan sementara di IBKL. Di MPTB saya berada dalam kuliah PM6. Sekarang saya berkhidmat di KPM Putrajaya. Kepada sesiapa kawan-kawan seangkatan yang mengenali diri saya, bolehlah menghubungi saya di email helmi@moe.gov.my. Selamat bertemu kembali. Very Happy

danamiex

Jumlah posting : 1
Join date : 09.01.10

Lihat profil user

Kembali Ke Atas Go down

anak sulung

Post  emzek on Sun Apr 17, 2011 3:12 am

mptb kenangan dulu yang masih segar dalam ingatan...rasa baru berlalu... aku lah yang menjadi imam pertama di masjid mptb...masa mula2 pergi terpaksa usung tilam sendiri...maklumlah maktab baru dibuka...jalan pun belum ditarkan lagi...masih berselut merah...aku ambilan sesi 92/94...semester pertama terpaksa menumpang di institut Bahasa Kuala Lumpur..... sesiapa mengenali diriku..bolehlah hubungiku mz_sukarno@yahoo.com.....

emzek

Jumlah posting : 1
Join date : 16.04.11

Lihat profil user http://www.m-zek.blogspot.com

Kembali Ke Atas Go down

Re: PELAJAR SULUNG MPTB 92/94

Post  Sponsored content Today at 5:34 pm


Sponsored content


Kembali Ke Atas Go down

Topik sebelumnya Topik selanjutnya Kembali Ke Atas


 
Permissions in this forum:
Anda tidak dapat menjawab topik