KOT...pephetic...

Topik sebelumnya Topik selanjutnya Go down

KOT...pephetic...

Post  T-Max on Sat Jun 28, 2008 7:43 pm

KOT dah berlalu...namun apa yg terjadi tahun ni amat mengecewakan....di mana kelemahannya??

pada hamba nampak antaranya ialah masalah komunikasi penganjur (KPLI) dengan pelajar lain...

sepatutnya KPLi perlu lebih peka sbb kami adik2 ni dh lalui KOT yang lepas2...

patut tya adik2...ni masa KOT tau nk mengarah jaaa...(bukan semua yer...)...

bila org teguq tu terima laa wpun adik2...

KOT tahun lepas misalnya kpli gak yg handle...and bukan semua option PJ...tapi sbb kami dh sedia mesra...boleh je bejalan lancar...dan hamba pun sronok berkhidmat jd water boy pada tiap2 kali latihan rumah...(latihan rumah pun ada air wooo....)

pada hamba semua ni bermula dr minggu pengurusan...kalau masa minggu pengurusan pun masih dimanja2 oleh fasilitator yg digelar budak hingusan..(gelaran yg diberikan oleh sorg lecturer pd fasilitator)....tgk laa kualiti meka cmna...

hamba masih rindukan kpli 2007...wpun minggu pengurusan penuh kontroversi,namun pemergian mereka semua dirindui...

T-Max

Jumlah posting : 455
Join date : 17.02.08
Age : 59
Lokasi : In front my screen

Lihat profil user http://forum.eleganeers.net/index.php

Kembali Ke Atas Go down

Re: KOT...pephetic...

Post  guest on Sun Jul 13, 2008 4:55 am

komunikasi dan kerjasama tu amat penting . .selain dr itu pengalaman lebih penting . . mcm yg baru kena la tanya yg dah ada pengalaman . . jgn la sombong dan ingat bdk hingusan tak leh bantu dr pengalaman yang ada . . tahun depan ada KOT lg .. kita tgk plak mcm mana kerenah mereka yang bergelar GURU PELATIH KPLI .
Bukan marah atau nak gaduh. . tp hanya sekadar berikan pandangan.

guest
Tamu


Kembali Ke Atas Go down

Re: KOT...pephetic...

Post  Batman on Wed Jul 23, 2008 12:41 pm

silap eja.. pathetic bknyer peptetic...

Batman

Jumlah posting : 13
Join date : 23.07.08

Lihat profil user

Kembali Ke Atas Go down

Re: KOT...pephetic...

Post  T-Max on Tue Jul 29, 2008 3:25 pm

Thanks cikgu batman.ada jugak benda aku belajr kt cni..

T-Max

Jumlah posting : 455
Join date : 17.02.08
Age : 59
Lokasi : In front my screen

Lihat profil user http://forum.eleganeers.net/index.php

Kembali Ke Atas Go down

Re: KOT...pephetic...

Post  Sponsored content Today at 5:38 pm


Sponsored content


Kembali Ke Atas Go down

Topik sebelumnya Topik selanjutnya Kembali Ke Atas


 
Permissions in this forum:
Anda tidak dapat menjawab topik