confirm ke sape xdtg hari guru kena denda 30 ogos ?

Topik sebelumnya Topik selanjutnya Go down

confirm ke sape xdtg hari guru kena denda 30 ogos ?

Post  yang ber on Sun Aug 03, 2008 5:23 pm

assalamualaikum...

betul ke sape yang xdtg hari guru kena denda 30 ogos ?

erm.. kalo leh nak mintak pihak berkuasa menunda ke tarikh lain.
mgu 30 ogos tue kalo xsilap kite cuti 3 hari.. sabtu, ahad, isnin..
isnin dh mula pose..

tlg la tunda.. org nak balik umah..
nak memulakan ramadhan al-mubarak dengan mak n abah..
dh lame xbersahur n berbuka ngn mak n abah..

org xkesah kena denda cume kalo leh tukar ke tarikh lain..
mmg la hal maktab n belajar penting..
tp kalo mak n abah kita rindu kita, kita WAJIB BALIK..
BERDOSA menghampakan harapan org tua kita..
"keredhaan ALLAH terletak pd keredhaan ibu bapa..."

disini ade cadangan.. kalo leh, kite wat 6 sept..
sambil berpuasa, boleh la memperbanyakkan pahala
dengan bergotong royong <wlopun kena denda>

Yang Bersalah,
Laughing

yang ber
Tamu


Kembali Ke Atas Go down

denda

Post  diam ubi on Mon Aug 04, 2008 8:42 am

brader...
masa hang tuang hari tu tak ingat ibu bapa dan dosa......makan elaun ...duit rakyat...kena minta ampon dengan semua hamba rakyat.....satu malaya.

apa boleh buat .....kena pun ..kena ..la dah nasib badan.


sekiang.

diam ubi
Tamu


Kembali Ke Atas Go down

lor... =(

Post  yang ber on Mon Aug 04, 2008 11:24 am

la.. mase tuang ari tue coz nak balik awal jumpe parents la..
bkn saje2 tuang ar..
dh mmg tradisi mktb kite kan ari terakhir sem mmg hati dh kat umah..

yang ber
Tamu


Kembali Ke Atas Go down

Re: confirm ke sape xdtg hari guru kena denda 30 ogos ?

Post  bayan on Mon Aug 04, 2008 6:21 pm

mana ada cuti awal ramadhan...kalau kedah bole la

bayan
Tamu


Kembali Ke Atas Go down

cuti..cuti...

Post  no name on Mon Aug 04, 2008 7:07 pm

huhu..
xkan xleh tunda kut?
mmm....yela..
awl ramadhan kan..
nak sambut dengan kuarga..
allal...

no name
Tamu


Kembali Ke Atas Go down

cuti la

Post  yang ber on Tue Aug 05, 2008 12:36 pm

kan ke 31 ogos tue ahad..
so, cuti ahad tue dibawak ke isnin la..
kalo xsalah aku la..

yang ber
Tamu


Kembali Ke Atas Go down

hohoho..pandai ye..

Post  Babybork on Wed Aug 06, 2008 1:02 am

banyak cantekk..
ms wat salah xingat dosa..
xingat mak bapak..
hang ponteng xpa..
pastu nk kecoh plak..
adoiyaiiii...
salah tu tetap salah..
sape suh ponteng..
da hikmah la aku xblik..
wlpn kg aku jauh dr maktab neh..
tiket slalu abeh..
aku redha.. Laughing

Babybork
Tamu


Kembali Ke Atas Go down

ek eleh..

Post  yang ber on Wed Aug 06, 2008 1:11 am

ek eleh.. aku bkn nak elak dpd di denda..
juz suh tunda jea..

at least aku x blame or malu kan sape2 cam topik "senior yg kurg sopan"

malas ar aku nak bkak topik kat forum nie..

nak mintak cari penyelesaian jea.. bkn nak suh kena marah.. Mad

yang ber
Tamu


Kembali Ke Atas Go down

Re: confirm ke sape xdtg hari guru kena denda 30 ogos ?

Post  Sponsored content Today at 4:07 am


Sponsored content


Kembali Ke Atas Go down

Topik sebelumnya Topik selanjutnya Kembali Ke Atas


 
Permissions in this forum:
Anda tidak dapat menjawab topik