mana pemimpin kat iptb ni

Halaman 2 dari 3 Previous  1, 2, 3  Next

Topik sebelumnya Topik selanjutnya Go down

Re: mana pemimpin kat iptb ni

Post  T-Max on Thu Sep 11, 2008 12:07 pm

hehe..rasanya bagus jugak kalau semua yg disebutkan adam tu diadakn...barulah ada standard universiti...hehe

T-Max

Jumlah posting : 455
Join date : 17.02.08
Age : 59
Lokasi : In front my screen

Lihat profil user http://forum.eleganeers.net/index.php

Kembali Ke Atas Go down

PILIHAN RAYA

Post  socrates on Thu Sep 11, 2008 2:18 pm

adam wrote:pg ni adam tebaca pasal komplen pilihanraya JPP. adam tgklah pilihanraya aritu...cuma tak paham sikit..
beberapa kemuskilan....

1. tiada puak or kumpulan yang bertanding
2. tiada masa berkempen or kenalkan calon n manifesto yang dibawanya..leh la tanya apa yang diperjuangkan
3. tiada poster so tak kenal pun calonnya
4. rasanya 3 hari je dari penamaan terus undi......

mungkin HEP leh tgk perkara ni......baru bakal pemimpin terserlah...kan gitu aki....

Ps: nak pimpin student kat sek nanti pun perlukan pengalaman....ambikla pengalaman di sini..


ADAM..memaang itulah yang nak dibuat oleh HEP dan rakan2 aku yang bertanding hri tu..aku pn setuju klu suasana pilihan raya tu kita sama2 rasa..baru meriah..kan standard kita skang dah dikira setaraf dgn IPT...lepas ni jgn tekejut kalau organisasi IPTB kita ni berubah...

Lg satu ADAM,PR hri tu adlah kali pertama selepas beberapa tahun dihentikan...so,msg2 tekejut gak dan xsempat nak rancang apa2...JPP yg lepas pun dah dibubarkan so penggerak PR tu hanya diceduk @ tangkap muat ja,tapi memang berkebolehan...!!!kipas sket geng2 SPR Kampus...(setelah IPG diakta kan,semua Institusi Pendidikan Guru dinaik taraf dan dikenali sebagai IPG KAMPUS.......Tuanku Bainun)

Maybe masa2 akn dtg PR Kampus akan lebih matang...ketiga2 perkara tu pun rasanya akan berjalan nanti...

socrates

Jumlah posting : 285
Join date : 18.08.08
Lokasi : Anywhere but Here...

Lihat profil user http://www.ahmadmuzani.blogspot.com

Kembali Ke Atas Go down

Re: mana pemimpin kat iptb ni

Post  T-Max on Thu Sep 11, 2008 4:55 pm

huhu...nampak gaya lompat melompat ke jabatan2 tertentu dalam maktab akan berlaku sehari 2 lagi setelah semuanya naik pangkat...x payah tunggu 16 disember...mungkin ini akan dapat mengurangkan isu2 tak puas ati yang tertimbul sebelum ni...long live anwar ibrahim..eh silap... encik ibrahim!!

T-Max

Jumlah posting : 455
Join date : 17.02.08
Age : 59
Lokasi : In front my screen

Lihat profil user http://forum.eleganeers.net/index.php

Kembali Ke Atas Go down

Re: mana pemimpin kat iptb ni

Post  T-Max on Thu Sep 11, 2008 4:56 pm

socrates wrote:
adam wrote:pg ni adam tebaca pasal komplen pilihanraya JPP. adam tgklah pilihanraya aritu...cuma tak paham sikit..
beberapa kemuskilan....

1. tiada puak or kumpulan yang bertanding
2. tiada masa berkempen or kenalkan calon n manifesto yang dibawanya..leh la tanya apa yang diperjuangkan
3. tiada poster so tak kenal pun calonnya
4. rasanya 3 hari je dari penamaan terus undi......

mungkin HEP leh tgk perkara ni......baru bakal pemimpin terserlah...kan gitu aki....

Ps: nak pimpin student kat sek nanti pun perlukan pengalaman....ambikla pengalaman di sini..


ADAM..memaang itulah yang nak dibuat oleh HEP dan rakan2 aku yang bertanding hri tu..aku pn setuju klu suasana pilihan raya tu kita sama2 rasa..baru meriah..kan standard kita skang dah dikira setaraf dgn IPT...lepas ni jgn tekejut kalau organisasi IPTB kita ni berubah...

Lg satu ADAM,PR hri tu adlah kali pertama selepas beberapa tahun dihentikan...so,msg2 tekejut gak dan xsempat nak rancang apa2...JPP yg lepas pun dah dibubarkan so penggerak PR tu hanya diceduk @ tangkap muat ja,tapi memang berkebolehan...!!!kipas sket geng2 SPR Kampus...(setelah IPG diakta kan,semua Institusi Pendidikan Guru dinaik taraf dan dikenali sebagai IPG KAMPUS.......Tuanku Bainun)

Maybe masa2 akn dtg PR Kampus akan lebih matang...ketiga2 perkara tu pun rasanya akan berjalan nanti...

hehe..kalau laa ada aspirasi and pro mahasiswa mcm mana laa eh...

T-Max

Jumlah posting : 455
Join date : 17.02.08
Age : 59
Lokasi : In front my screen

Lihat profil user http://forum.eleganeers.net/index.php

Kembali Ke Atas Go down

Pilihanraya

Post  zarep on Thu Sep 11, 2008 8:01 pm

sALAM..

Ada 1 dua perkara nak kongsi..

1. Undian hanya beberapa jawatan sahaja.
sbb : tadak org isi borang.
penerangan : kalau dalam PR, hanya ada satu calon bertanding, maka calon itu menang tanpa bertanding sedarkah rakan2 inilah yang berlaku sebenarnya.jikalau 28 org kelas Aiman ( contoh, hehe) isi borang, kemudian tiada org lain dicalonkan maka JPP mungkin terdiri dari semua rakan2 kelas Aiman.

2. Masa isi borang pencalonan brapa kerat sangat yang masuk bertanding? mana ada...calon YDP ada 2 orang,so kena buat pilihanraya la..

3. Next time pakat isi ramai2...

4. JPP hat ada la ni pon xpenah tepikiaq nak jd JPP, manifesto pon tidak disediakan..

5. Sapa2 rasa nak mengganti saya sekarang pon dialu alukan.. hehe


p/s : kalau ada masalah atau ketidakpuashatian ( tatbahasa salah ) mai la jumpak secara personel...xyah la dok tampai2 flyers dkat asrama tu..hehe..lawak sunguh...

zarep
Tamu


Kembali Ke Atas Go down

hingaq pasai pa??

Post  PokGuard on Fri Sep 12, 2008 11:01 am

hang hingaq pasai pa aki?

depa wat keja bkan ang nak amik tau...time nak cepat elaun je la kot..

sblm tnjuk kat org 4 jari tunjuk kat ang sndiri.

PokGuard
Tamu


Kembali Ke Atas Go down

tq pok guard

Post  aki on Fri Sep 12, 2008 12:10 pm

to pok guard...tq atas nasihat mu...
aku nak buat penambahbaikan je....
pasal elaun....aku tak kisah punye.....
apa-apa pun tq...... Very Happy Very Happy Very Happy

aki
Tamu


Kembali Ke Atas Go down

Re: mana pemimpin kat iptb ni

Post  T-Max on Fri Sep 12, 2008 1:30 pm

zarep wrote:sALAM..

Ada 1 dua perkara nak kongsi..

1. Undian hanya beberapa jawatan sahaja.
sbb : tadak org isi borang.
penerangan : kalau dalam PR, hanya ada satu calon bertanding, maka calon itu menang tanpa bertanding sedarkah rakan2 inilah yang berlaku sebenarnya.jikalau 28 org kelas Aiman ( contoh, hehe) isi borang, kemudian tiada org lain dicalonkan maka JPP mungkin terdiri dari semua rakan2 kelas Aiman.

2. Masa isi borang pencalonan brapa kerat sangat yang masuk bertanding? mana ada...calon YDP ada 2 orang,so kena buat pilihanraya la..

3. Next time pakat isi ramai2...

4. JPP hat ada la ni pon xpenah tepikiaq nak jd JPP, manifesto pon tidak disediakan..

5. Sapa2 rasa nak mengganti saya sekarang pon dialu alukan.. hehe


p/s : kalau ada masalah atau ketidakpuashatian ( tatbahasa salah ) mai la jumpak secara personel...xyah la dok tampai2 flyers dkat asrama tu..hehe..lawak sunguh...

guna laa nama lain...hmm kita dah ada forum ni..luahkan jaa laa kat sini...
yg dok baziaq wat flyers sapa suh...
dulu masa zaman aku budak2 jpp xtif berforum..
yela mentang2 laa hampa ada blog sendiri...
huhu...zarep ni biro pa tatau??

T-Max

Jumlah posting : 455
Join date : 17.02.08
Age : 59
Lokasi : In front my screen

Lihat profil user http://forum.eleganeers.net/index.php

Kembali Ke Atas Go down

kepada ????

Post  spinal c on Fri Sep 12, 2008 2:26 pm

tau dop jadi pemimpin 2 tanggungjawab yang sgt2 berat???
yg dok petikai org pnnya kepimpinan 2 napo???
x dop keja lain ka?????
awat hang teringin nk jd pepimpin sgt ka???
x pa, nnt kalo da teringin, isi ja borang
sng... Very Happy

spinal c
Tamu


Kembali Ke Atas Go down

Re: mana pemimpin kat iptb ni

Post  T-Max on Fri Sep 12, 2008 7:38 pm

spinal c wrote:tau dop jadi pemimpin 2 tanggungjawab yang sgt2 berat???
yg dok petikai org pnnya kepimpinan 2 napo???
x dop keja lain ka?????
awat hang teringin nk jd pepimpin sgt ka???
x pa, nnt kalo da teringin, isi ja borang
sng... Very Happy

hehe...sabo3...deme tu bukan x tau tapi saje..biasa laaa...
x payah dilayan publistiti murahan mcam tu...

T-Max

Jumlah posting : 455
Join date : 17.02.08
Age : 59
Lokasi : In front my screen

Lihat profil user http://forum.eleganeers.net/index.php

Kembali Ke Atas Go down

Att: Aki

Post  PokGuard on Sat Sep 13, 2008 12:36 am

taun dpn...bila depa da abis tempoh pegang jawatan, ang p HEP, jumpa En Shahidan, ang mintak sume borang pencalonan bagi setiap biro. dari YDP spai la Biro Keceriaan. Neh.

Tu la baru penambahbaikan cam ang cakap.
Aku habaq je....ang nak wat ke xnak bkn mslh aku....
Tapi aku rase ang mampu.....
Ade bran??

PokGuard
Tamu


Kembali Ke Atas Go down

Re: mana pemimpin kat iptb ni

Post  kool on Sat Sep 13, 2008 12:40 am

berbalik kepada JPP...aku kata JPP racist...aku kata JPP kronisme...

kenapa aku kata mcm tu??
itu penilaian aku dr segi luaran..
isu kroni socrates dh jelaskan...
tq..so prsoalan knapa JPP conquer by kelas2 tertentu tu dh dijawab

isu racist...sbb aku rasakan dan bukan sahaja aku rasakan...
pdbdgn dr rakan2 non malays...
pada mereka JPP sekarang mcm x de makna..
adakah isu daging lembu akan dikisahkan JPP??
adakah jpp serius nk tangani isu ni??

kool
Tamu


Kembali Ke Atas Go down

Att:kool

Post  PokGuard on Sat Sep 13, 2008 12:59 am

beware when using the word 'rasict' in nowadays current situation...

pikiaq dlu sblum kata weh......

PokGuard
Tamu


Kembali Ke Atas Go down

harmoni tu PokGuard

Post  adam on Sat Sep 13, 2008 10:37 am

alamak pok guard..toksah la marah kool 2
aku rasa kool nak tgk ada la semangat muafakat semua bangsa dalm JPP tu...
jangan monopoli satu pihak je..barula dapat pandangan semua puahak..
tak gtu kool

adam
Tamu


Kembali Ke Atas Go down

selidik dulu sblm nilai.

Post  PokGuard on Sat Sep 13, 2008 12:17 pm

kepada sesiapa berkenaan.

-ada angpa cek cane asal usul JPP jd gtu taun ni?
-ada angpa tanya sesapa or perati dulu ade x bangsa lain yg amik pencalonan...?
-angpa wat survey kat brapa kerat ja??....x bmksd sume...


ah...susah sgt angpa amik taun dpn angpa tau la...

PokGuard
Tamu


Kembali Ke Atas Go down

mane pemimpin??? kt clas o blk kot...

Post  cengko on Sat Sep 13, 2008 1:29 pm

kpd sahabat aku sume...
X kre la dari kalangan junior ka..
cnior ka..
add la aku..
aku nk peramai kawan...
ni emel aku..
fanxerz_17@yahoo.com

k.. berforum bek2 tau..
sori ggu kome.. Smile

cengko
Tamu


Kembali Ke Atas Go down

Nak buat camnaa

Post  bijirin on Sat Sep 13, 2008 4:22 pm

abang kool.... be cool...

bijirin

Jumlah posting : 56
Join date : 12.09.08
Age : 29
Lokasi : Di Sini

Lihat profil user http://zarepan.blogspot.com/

Kembali Ke Atas Go down

4im4n

Post  bijirin on Sat Sep 13, 2008 4:24 pm

zarep biro tatanegara la...hehe...

bijirin

Jumlah posting : 56
Join date : 12.09.08
Age : 29
Lokasi : Di Sini

Lihat profil user http://zarepan.blogspot.com/

Kembali Ke Atas Go down

JOm P suRaU!

Post  surau sa on Sat Sep 13, 2008 4:33 pm

makluman,

KULIAH SUBUH OLEH USTAZ NAZMI

HARI : AHAD (14/9/2008 ) *ESOK
TAJUK : " IRONI SOLAT FAJAR "
TEMPAT : SURAU AL-GHAZALI


Dijemput semua muslimin-muslimat...
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته Razz

surau sa
Tamu


Kembali Ke Atas Go down

Re: mana pemimpin kat iptb ni

Post  T-Max on Sat Sep 13, 2008 4:34 pm

aku igtkan biro topup tadi..haha

T-Max

Jumlah posting : 455
Join date : 17.02.08
Age : 59
Lokasi : In front my screen

Lihat profil user http://forum.eleganeers.net/index.php

Kembali Ke Atas Go down

i'm coming

Post  rain on Sun Sep 14, 2008 1:53 pm

zarep elok jd biro makanan..
mcm2 dia ada...
nak tepong pon ada..

rain
Tamu


Kembali Ke Atas Go down

tepung kek

Post  bijirin on Mon Sep 15, 2008 7:28 am

kek coklat - rm6
kek oren&marble - rm 5

cuma tambah teloq pat bijik dgn mentega seketoi...

bijirin

Jumlah posting : 56
Join date : 12.09.08
Age : 29
Lokasi : Di Sini

Lihat profil user http://zarepan.blogspot.com/

Kembali Ke Atas Go down

Kueh raya?

Post  AriffPutera on Mon Sep 15, 2008 11:53 pm

Sem lepaih ada kak kpli dok juai kueh raya. Sem n xdak ka?? Zarep da xamek tempahan da.. Sesaper weh??

AriffPutera

Jumlah posting : 228
Join date : 15.09.08
Age : 29
Lokasi : Malaysia

Lihat profil user http://tenteramalam.blogspot.com

Kembali Ke Atas Go down

cit...

Post  pakupyg on Fri Sep 19, 2008 5:39 pm

ni yg nk wud aduan...

sket2 zarep..suma bnda zarep..topup la..jual tepung kek la..kueh raya la..suma tender dia nk sapu..huh!..

ni dgq cita dia nk beli van pulak..nk wud prebet..tp seb bek ada mat yas dh amek tender prebet sapu ni..

p/s:idop mat yas!!

pakupyg
Tamu


Kembali Ke Atas Go down

Top up

Post  AriffPutera on Fri Sep 19, 2008 9:47 pm

pakupyg wrote:ni yg nk wud aduan...

sket2 zarep..suma bnda zarep..topup la..jual tepung kek la..kueh raya la..suma tender dia nk sapu..huh!..

ni dgq cita dia nk beli van pulak..nk wud prebet..tp seb bek ada mat yas dh amek tender prebet sapu ni..

p/s:idop mat yas!!

Wat masa ni, zarep xjuai top up da. Mana nk cari org juai top up la ni?? Rmai penjuai top up dok pakat kata stock abeh.

AriffPutera

Jumlah posting : 228
Join date : 15.09.08
Age : 29
Lokasi : Malaysia

Lihat profil user http://tenteramalam.blogspot.com

Kembali Ke Atas Go down

Re: mana pemimpin kat iptb ni

Post  Sponsored content Today at 4:00 am


Sponsored content


Kembali Ke Atas Go down

Halaman 2 dari 3 Previous  1, 2, 3  Next

Topik sebelumnya Topik selanjutnya Kembali Ke Atas


 
Permissions in this forum:
Anda tidak dapat menjawab topik