cmner nk rptkan hbngn antra snior ngn bbdk jnior.....

Halaman 2 dari 2 Previous  1, 2

Topik sebelumnya Topik selanjutnya Go down

Wau bulan

Post  AriffPutera on Tue Sep 16, 2008 3:47 am

Ini satu cdngan yg bgus. Blh wat hobi baru. Tringat la plak kat lagu wau bulan..

AriffPutera

Jumlah posting : 228
Join date : 15.09.08
Age : 29
Lokasi : Malaysia

Lihat profil user http://tenteramalam.blogspot.com

Kembali Ke Atas Go down

sapa yg buta?

Post  PokGuard on Tue Sep 16, 2008 7:45 am

rain wrote:eh salah ke kalo wat pertandingan porkguard??
ang 2 ja xmau join kalo ada papa...
bnda baik nak dihalang...
pas2 kalut la...
ang amik satu contoh maktab la..
ang tgk drang wat cmna...

ang tu yang buta kayu bahasa melayu..?
aku highlight kesedaran sivik..
BM ang dpt brapa time spm?
mksd aku, wat la program stgh mati pon tuk depa,main la apebenda skali pon, pastu, abih2 game balik bilik jd apa?
aku2 kau2 jgk...
da kalu ade rase kesedaran dlm diri xdak la jadi lagu tu....hubungan tu makin bcmbh...
se lagi..bab2 handle menghendle ni...pe bende program yg ang da wat aku nak tanye sket spnjg duk maktb?
p wat topik kat forum?? carik populariti murahan? pastu da agak2 xleh blah ngan topik yang ang wat, trus cam nak blah....
huahahaha...

PokGuard

Jumlah posting : 15
Join date : 13.09.08
Lokasi : -Nil-

Lihat profil user

Kembali Ke Atas Go down

to porkguard

Post  rain on Tue Sep 16, 2008 9:12 am

adus...
ko ni nampak sgt la fikiran ko tertutup...yang dok soh pggl aku kau sape??
time pggl abg,geli lah..i2lah...
mnyampah lak aku...
ko je yang xleh trima nak wat bnda2 ni...
sbb MALAS!!
hendak seribu daya,xhendak seribu dalih..
aku rase ko ni mmg pntingkan diri..
elok ko g dok luar la...
xyah dok maktab ni..
asrama..
xde guna...
otak xleh pakai..

rain
Tamu


Kembali Ke Atas Go down

awat ang nak aku terus ka??

Post  rain on Tue Sep 16, 2008 9:14 am

awat ang nak pa??
nak aku terus??
hahaha..
apa la ang ni..
cermi la diri ang 2...
skang ang taw prangai ang mcm mane...
walau ko senio skali pon,ko jgn pkir ko hebat!!

rain
Tamu


Kembali Ke Atas Go down

gua tau nk bt cm ner

Post  fenando jose on Tue Sep 16, 2008 10:15 am

rapatkan hubungan senior n junior????huhuhuh

gua tau itu cara nye, apa kata senior n junior main masak2 @ pondok2...hahahaha Laughing

fenando jose

Jumlah posting : 17
Join date : 16.09.08

Lihat profil user

Kembali Ke Atas Go down

mmg x paham BM.

Post  PokGuard on Tue Sep 16, 2008 11:13 am

payah gak ckp ngan org x reti BM..
maksud aku 'aku2 kau2 tu wat hal sendiri la wei...pikir pon x brape nak elok, ade ati nak post topik..
ni la sebab aku mls nak lyn budak....
yg lain tu aku mls nk sentuh sebab kalu x aku jd 2 kali 5 cam ko...
hingus pon x kring..
bajet bagus...

xyh r mngalabah wlpn ko rase salah ke ape...

PokGuard

Jumlah posting : 15
Join date : 13.09.08
Lokasi : -Nil-

Lihat profil user

Kembali Ke Atas Go down

apa la pokguard

Post  fenando jose on Tue Sep 16, 2008 11:36 am

apa la mu ni pokguard, yang tu mu nk marah2...rilek la...biase la tu...dunia dah maju, manusia dah berubah...huhuhu...

"walau dimana anda berada, DIGI tetap menemani anda" Razz

fenando jose

Jumlah posting : 17
Join date : 16.09.08

Lihat profil user

Kembali Ke Atas Go down

Re: cmner nk rptkan hbngn antra snior ngn bbdk jnior.....

Post  T-Max on Tue Sep 16, 2008 11:36 am

alah...paa laa pokgad ngan hujan ni..
2 2 ada cdgn yg betoi tp dok argue gak...
ish...

pokgad kata kesedaran diri....rain kata buat program...
2 2 idea tu leh disatukan..

T-Max

Jumlah posting : 455
Join date : 17.02.08
Age : 59
Lokasi : In front my screen

Lihat profil user http://forum.eleganeers.net/index.php

Kembali Ke Atas Go down

btl tu

Post  fenando jose on Tue Sep 16, 2008 11:56 am

btl tu....kalau disatukan boleh gempak gak..hehehe

nk rapatkan hubungan senior +junior ni, pokguard kawen la dgn junior...hhehehehe

fenando jose

Jumlah posting : 17
Join date : 16.09.08

Lihat profil user

Kembali Ke Atas Go down

tak tegur pun....

Post  adam on Tue Sep 16, 2008 2:38 pm

woit...
nak tanya sikit lagi,,,,,
nape ha....lalu sebelah pun dok tegur... apa lagi nak sengih...tu kat kengkawan...lum lagi kira ngan
lecturer ke...tukang sapu ke.....camna nak bebaik ni........
nampak segak je....tapi...mulut punya la berat..... Very Happy Very Happy Very Happy

adam
Tamu


Kembali Ke Atas Go down

Budaya memberi salam

Post  AriffPutera on Tue Sep 16, 2008 7:01 pm

Slah satu cara utk mengeratkan lagi silaturahim neh, budaya memberi salam atau tegur menegur. Aku mmg mengamalkan budaya ni. Tp kdg2 tu kalau berjalan kat susur gajah atau kaki lima, ppunyela rmai org.. xsmpt nk amek nafs nk kne bg salam smule. Huhu.. Mcm ne nk wat tu?? Tp kdg2 tu nk cpt sgt atau terlalu memikirkan sesuatu smpai xprasan org lalu kat sebelah. Mne yang penah terkene mcm tu dgn aku, aku mntk maaf awl2. Hehe.. xsengaje da..

AriffPutera

Jumlah posting : 228
Join date : 15.09.08
Age : 29
Lokasi : Malaysia

Lihat profil user http://tenteramalam.blogspot.com

Kembali Ke Atas Go down

tut tut

Post  ramadhan on Wed Sep 24, 2008 1:51 pm

kecoh ar kamu ni
sembang bak sr jr tp kondem member plak
senior dan jr.......
gaduh tu biasalah
jr ingat depa tu hebat laa
buat hal sendiri je
naik geram tgk muka sorang2
bajet hebat masuk maktab

ramadhan
Tamu


Kembali Ke Atas Go down

Re: cmner nk rptkan hbngn antra snior ngn bbdk jnior.....

Post  alesana on Wed Sep 24, 2008 8:43 pm

Tau2 ler bawak diri.. yg junior tuh kena la faham hgpa org baru kena la amiik pengalaman dlu. Yg senior tuh uat la teladan yg baik,tegoq2 la gan cara berhemah.. jgn kita duk nasihat org, kita pon uat x betoi gak.. sama2 tegoq dgn elok2..

alesana
Tamu


Kembali Ke Atas Go down

Re: cmner nk rptkan hbngn antra snior ngn bbdk jnior.....

Post  socrates on Sat Sep 27, 2008 11:22 am

NAK TAU JWPN KAN...
BILA DPT ELAUN NANTI,JUNIOR2 P LA BLANJA2 SENIOR SKET...XYAH BYK,AYAQ KAT CAFE SUDAH...HEHEHEHE
RASUAH SKET JE...ABEH SEJUK SUMA HATI SENIOR...
XCAYE,TRY BUAT...(NIAT IKHLAS SKET)HEHEHEHE...

socrates

Jumlah posting : 285
Join date : 18.08.08
Lokasi : Anywhere but Here...

Lihat profil user http://www.ahmadmuzani.blogspot.com

Kembali Ke Atas Go down

Uiks..!

Post  AriffPutera on Fri Oct 17, 2008 5:00 am

socrates wrote:NAK TAU JWPN KAN...
BILA DPT ELAUN NANTI,JUNIOR2 P LA BLANJA2 SENIOR SKET...XYAH BYK,AYAQ KAT CAFE SUDAH...HEHEHEHE
RASUAH SKET JE...ABEH SEJUK SUMA HATI SENIOR...
XCAYE,TRY BUAT...(NIAT IKHLAS SKET)HEHEHEHE...

I'm smelling something fishy. Haha..
Aku ada cara. Tp cara ni susah sket. T la aku dok pakat dgn senior2 len. Cara ni pernah dipraktikkan dan terbukti berkesan.

AriffPutera

Jumlah posting : 228
Join date : 15.09.08
Age : 29
Lokasi : Malaysia

Lihat profil user http://tenteramalam.blogspot.com

Kembali Ke Atas Go down

Re: cmner nk rptkan hbngn antra snior ngn bbdk jnior.....

Post  pakupyg on Fri Oct 17, 2008 8:29 am

ariffputera dok wud sempoi bulih..

pakupyg
Tamu


Kembali Ke Atas Go down

pe'el budak junior

Post  budak ba on Sat Oct 18, 2008 4:19 pm

xder makneyer... ader certain bdk pmpuan dr kelas KS tue yang duk perasan cantikkk...ORG tak buat salah ape2 pun..tbe2 jer tarik..muka org x snyum or buat muka masam pun kt dia..ada masalah kt celah mana taktau..xgne muka je cantik tp perangai HODOH.. KEPADA SEMUA JEJAKA MAKTAB KALO NK PILIH CALON ISTERI JGN LA PILIH MCM SI POLAN DR KELAS SUPER JUNIOR KS NEH ..DPN2 DUK TAYANG MUKA... TAH2X BLKNG DUK MGUMPAT....TAPI ADA beberapa org bdk pmpuan dr klas tue yg baik... ske tgk diowg tue baikk je.. KPD SI POLAN tue xpyh bajet awk tue pmpuan tcantikk didunia...ramai lg yang cantik n 100x lbh baik dr awk... apa2 pun ske sgt dgn KAK ANA dari kumpulan D.U.....dahla cantik.. lembut je wajah n sopan tutur kata... beruntung je.. sape dpt kawin dgn dia.. dia tu simbol...KALO KITA CANTIK PERANGAI PUN KNE CANTIK N XPERLU TGEDIK2 DUK TARIK MUKA BUAT DIVA....SKE TGK KAK ANA...JGN MARAH.... bounce

budak ba
Tamu


Kembali Ke Atas Go down

Re: cmner nk rptkan hbngn antra snior ngn bbdk jnior.....

Post  Sponsored content Today at 5:38 pm


Sponsored content


Kembali Ke Atas Go down

Halaman 2 dari 2 Previous  1, 2

Topik sebelumnya Topik selanjutnya Kembali Ke Atas


 
Permissions in this forum:
Anda tidak dapat menjawab topik