Hari ke-2 masuk kelas

Topik sebelumnya Topik selanjutnya Go down

Hari ke-2 masuk kelas

Post  Emiza (k on Tue Jan 22, 2008 4:13 pm

hari ni hari hari ke-2 belajar di kelas. Jadi banyak subjek yg kena blajar balik walaupun dah belajar di universiti dulu, boring sgt rasanya kena amik balik. Tp apakan daya dah jadi guru kena la belajar semula...

Emiza (k
Tamu


Kembali Ke Atas Go down

jgn malas

Post  teloi on Tue Jan 22, 2008 4:35 pm

ermmm borin kan terpaksa belajar semula...tapi semua kan bakal cikgu mesti rajin...so kena berusaha skit...pasti boleh...

teloi
Tamu


Kembali Ke Atas Go down

Malas adalah musuh guru!

Post  mimosa on Thu Jan 24, 2008 10:06 am

Assalamuaikum,
mula-mula masuk dulu ada gak rasa takut dan malu-malu bercampur malas. setelah menjalani minggu orientasi aura guru tu telah masuk ke dalam badan cewwaahhh...

sekarang nih kena rajin, kalau tak rajin macam kat universiti akibatnya banyaklah hukuman yang bakal digalas... betul. guru perlu rajin.!

mimosa
Tamu


Kembali Ke Atas Go down

malas???

Post  ekamatra on Sun Jan 27, 2008 5:58 pm

hmm...
sepatutnya dalam kamus hidup seorang guru xperlu ada erti maksud MALAS...

HUHU...

tak sepatutnya seorang bakal guru, yang ada ijazah dah, dan betapa bertuahnya terpilih joint kpli, dapat elaun beribu saja, cakap MALAS.
huhu.
esok jangan risau le...
macamana la kerenah student.
cikgu pun camni.
huhuhu///


teringat plak sebuah puisi, kalau guru...


baca, fahami, dan hayatilah...

ekamatra
Tamu


Kembali Ke Atas Go down

Re: Hari ke-2 masuk kelas

Post  Sponsored content Today at 5:36 pm


Sponsored content


Kembali Ke Atas Go down

Topik sebelumnya Topik selanjutnya Kembali Ke Atas


 
Permissions in this forum:
Anda tidak dapat menjawab topik