ucapan penghargaan dari anda..

Topik sebelumnya Topik selanjutnya Go down

ucapan penghargaan dari anda..

Post  T-Max on Thu Aug 14, 2008 11:00 pm

sepanjang kita dalam forum ni aku rasa kita lebih byk komplen dr kita terima kasih pd yg sepatutnya..
di sini aku nk ucapkan tq very2 much...to..

- kawan2 sekelas yg byk tlg aku...laki kaa pompuan kaa hampa mmg sempoi...
- pensyarah-pensyarah yg byk tolong aku...kdg2 pensyarah masuk kelas kita dok buat lebih kurg kt dia..tp depa ttp sabaq layan kita...kalau nk ikut bebal..aku rasa budak mktb lagi bebal..bila aku pi sekolah baru aku paham hakikat ni..
budak2 kalau kita marah dia..dia x kan dendam dengan kita..tapi org2 tua mcm kita ni...dalam dok ikut arahan...nak pulak kita dok menyumpah seranah...tambah2 kalau ada geng...aku pernah dengar sendiri sampai kua ayat 'aku panggil org pukul '(nama lecturer tersebut)' ....lecturer tu yg ajaq kita kenapa kita sampai snggup kata nk pukul dia...tapi lecturer.walau mcm mana pun depa ttp ajaq kita..
- pakcik2 yg keja kat blok aman..sbb itu blok aku..kdg2 kesian tgk depa dok buat reja..kita lalu buat dek je..spun depa keja kontrak tp kita jgn lupa depa lg tua pada kita..

T-Max

Jumlah posting : 455
Join date : 17.02.08
Age : 59
Lokasi : In front my screen

Lihat profil user http://forum.eleganeers.net/index.php

Kembali Ke Atas Go down

Topik sebelumnya Topik selanjutnya Kembali Ke Atas


 
Permissions in this forum:
Anda tidak dapat menjawab topik