mat jatt jpp terbaek taon nie

Topik sebelumnya Topik selanjutnya Go down

mat jatt jpp terbaek taon nie

Post  kuceng s on Sun Aug 31, 2008 4:24 pm

tahniah diucapkan kepada mat jatt atau pun nama sebenar hairul ezad yang telah diundi menjadi jpp terbaek bg taon ini dengan mengalahkan matt anep atau nama sebenar hanif pada anugerah jpp cemerlang peringkat maktab...mat jatt telah mendapat undian sebanyak 51% manakala matt anep 49%....pengundian ini telah dibuat secara rahsia di blok aman....
antara sebab mat jatt terpilih kerana :-
1)menjadi biro sukan yang jujur dalam melakukan tugas tanpa mengeluh dan tidak sesekali mengenal erti putus asa.
2)mempunyai gaya meraikan gol yang agak menarik(datang ke gelanggang futsal kalau x percaya)
3)sanggup meminjamkan wang kepada junior tanpa mengenakan bunga.
4)terpilih mewakili institut ke kagum.
5)suka beriadah setiap petang.

anda setuju atau tidak?
sila hantarkan komen keruang ini....

kuceng s
Tamu


Kembali Ke Atas Go down

tale

Post  jamban m on Mon Sep 01, 2008 11:14 am

ho3....aku kurang bersetuju keatas kemenangan mat jatt....aku rase koperal lar yang patot menang jpp cemerlang taon nie...
aku tengok asrama pon dah makin mantap ats usaha die...keselamatan pon dah makin terkawal...ape2 pon idop koperal.....

jamban m
Tamu


Kembali Ke Atas Go down

Re: mat jatt jpp terbaek taon nie

Post  T-Max on Mon Sep 01, 2008 1:44 pm

haha...
and i think the most charming jpp members....
mat jatt ada x factor...

T-Max

Jumlah posting : 455
Join date : 17.02.08
Age : 59
Lokasi : In front my screen

Lihat profil user http://forum.eleganeers.net/index.php

Kembali Ke Atas Go down

Ades..!!

Post  koperal on Thu Sep 11, 2008 3:09 pm

Mcm mna nme aku blh trlbt ddlm forum nih.. Ades.. Senak jntg aku nih.. Bnyk g yg aku kne improves kat asrama kte tuh. Ape yg aku buat ni xsbrape. Sume atas bntuan korg, warden2, ktue warden, penyelaras asrama. xdek nme2 neh, mati katak aku.

koperal
Tamu


Kembali Ke Atas Go down

Re: mat jatt jpp terbaek taon nie

Post  T-Max on Thu Sep 11, 2008 4:50 pm

haha...lawak laa pulak...tahun lepas JPP biro asrama sorang sarjan..
skrg koperal laks....

T-Max

Jumlah posting : 455
Join date : 17.02.08
Age : 59
Lokasi : In front my screen

Lihat profil user http://forum.eleganeers.net/index.php

Kembali Ke Atas Go down

Usha Asrama

Post  zarep on Thu Sep 11, 2008 8:04 pm

Banyak taun dah dok sini..bila nak buleh p asrama perempuan...hahaha

perempuan mesti teringin nak mai asrama kita yang indah dan permai lagi cantik ini.


apa lg..buat hari terbuka la

zarep
Tamu


Kembali Ke Atas Go down

Re: mat jatt jpp terbaek taon nie

Post  T-Max on Fri Sep 12, 2008 1:34 pm

zarep wrote:Banyak taun dah dok sini..bila nak buleh p asrama perempuan...hahaha

perempuan mesti teringin nak mai asrama kita yang indah dan permai lagi cantik ini.


apa lg..buat hari terbuka la

laju guh ang no...malaih aa nak buka asrama...satgi nk kena kemas itu ini...

T-Max

Jumlah posting : 455
Join date : 17.02.08
Age : 59
Lokasi : In front my screen

Lihat profil user http://forum.eleganeers.net/index.php

Kembali Ke Atas Go down

Sambutan Hari Raya Mega!

Post  AriffPutera on Tue Sep 16, 2008 12:07 am

Dlu Blok budiman penh wat. Jemput semue warden, penyelaras asrama. Lme xtgk da.. Collect RM5 sorg. Kenyang xigt punye..

AriffPutera

Jumlah posting : 228
Join date : 15.09.08
Age : 29
Lokasi : Malaysia

Lihat profil user http://tenteramalam.blogspot.com

Kembali Ke Atas Go down

jpp terbaik bkn mt jatt bkn koperal tp farrah yaacob

Post  budak ba on Sat Oct 18, 2008 7:17 pm

rasanya sbg warge iptb layak saya untuk mgundi farrah yaacob dr pismp sc 2 sbg jpp tbaik tahun nie... sbb byk yg mggerakkan aktiviti mktb... idop S/U JPP...nmpk berwibawa jer...heheh jgn lupe blanjer yer pasni farah... agagagagaga.....

budak ba
Tamu


Kembali Ke Atas Go down

Re: mat jatt jpp terbaek taon nie

Post  Sponsored content Today at 5:39 pm


Sponsored content


Kembali Ke Atas Go down

Topik sebelumnya Topik selanjutnya Kembali Ke Atas


 
Permissions in this forum:
Anda tidak dapat menjawab topik