Pelatih yang popular di IPTB

Topik sebelumnya Topik selanjutnya Go down

Pelatih yang popular di IPTB

Post  Mis CT on Thu Sep 04, 2008 6:14 pm

Rase2 korg lah sape pelatih2 guru yg popular kat IPTB kita nih. Maksud popular tuh bkn lah yg byk buat kes tapi yg cemerlang akademik, yang kuat sukan, yang byk berjasa dlm jpp atau yg byk masuk aktiviti institut.. Tak kira ler dlm ape2 sudut pon.. Nanti2 biler ingat2 blk leh jadi inspirasi utk junior2 atau lagend kat IPTB kita nih.

Mis CT
Tamu


Kembali Ke Atas Go down

Re: Pelatih yang popular di IPTB

Post  mr gto on Sat Sep 06, 2008 7:42 pm

mestilah mr its!! sebab mr. its byk terlibat dlm mengelola forum nih..
Walau apa2 pn org ckp, mr its tetap maintain yeh.. Janji niat anda baek.. utk membantu bg menjana forum niih.
Itu merupakan niat yg baik.. byk membantu dlm menyampaikan mklumat terkini kpd bakal2 guru.

mr gto
Tamu


Kembali Ke Atas Go down

Re: Pelatih yang popular di IPTB

Post  T-Max on Fri Sep 12, 2008 1:25 pm

mr its dh x de...huhu...

T-Max

Jumlah posting : 455
Join date : 17.02.08
Age : 59
Lokasi : In front my screen

Lihat profil user http://forum.eleganeers.net/index.php

Kembali Ke Atas Go down

Re: Pelatih yang popular di IPTB

Post  the who on Fri Sep 12, 2008 1:40 pm

same person but another name.. yeah that true..

the who
Tamu


Kembali Ke Atas Go down

Re: Pelatih yang popular di IPTB

Post  T-Max on Fri Sep 12, 2008 7:36 pm

watever....as long i just being myself...dont have to use so many nick to hide

T-Max

Jumlah posting : 455
Join date : 17.02.08
Age : 59
Lokasi : In front my screen

Lihat profil user http://forum.eleganeers.net/index.php

Kembali Ke Atas Go down

Re: Pelatih yang popular di IPTB

Post  sahabat on Sun Sep 14, 2008 1:11 am

KOOL skg dah popular.. dgn statment anda byk shout2 telah dihantar.. sy tahu niat anda baik dan telus but perlulah nanti menggunakan bahasa dan pendekatan yg lebih lembut dan sopan.. anyway salam ramadhan.. Very Happy Very Happy

sahabat
Tamu


Kembali Ke Atas Go down

Paling popular??

Post  AriffPutera on Tue Sep 16, 2008 12:01 am

Pada pendapat aku, yang plg popular YDP kite la.. Dr jauh da nmpk da. Haha..

p/s- Jgn amek ati ye YPD, che gurau jah.. Gurau senda membawa bahagia aslkan tidak melanggara etika kemanusiaan. Hehe..

AriffPutera

Jumlah posting : 228
Join date : 15.09.08
Age : 29
Lokasi : Malaysia

Lihat profil user http://tenteramalam.blogspot.com

Kembali Ke Atas Go down

hahahaha

Post  mashimar on Mon Oct 27, 2008 12:59 pm

pelatih IPTB paling populr....?
jwpan korang sume slh..
hampa suma xtau ka...?
meh sini ceq nak habaq mai...
pelatih populr IPTB.....jatuh kpd...
DA.....!!!!!!!!!!!
hahahahah...
hampa suma xprasan ka.......

mashimar
Tamu


Kembali Ke Atas Go down

Re: Pelatih yang popular di IPTB

Post  T-Max on Thu Oct 30, 2008 1:10 pm

dakwan??

T-Max

Jumlah posting : 455
Join date : 17.02.08
Age : 59
Lokasi : In front my screen

Lihat profil user http://forum.eleganeers.net/index.php

Kembali Ke Atas Go down

Re: Pelatih yang popular di IPTB

Post  Sponsored content Today at 5:39 pm


Sponsored content


Kembali Ke Atas Go down

Topik sebelumnya Topik selanjutnya Kembali Ke Atas


 
Permissions in this forum:
Anda tidak dapat menjawab topik