Teleport - Kita ade bakat baru. Scrius!

Topik sebelumnya Topik selanjutnya Go down

Teleport - Kita ade bakat baru. Scrius!

Post  baget ba on Fri Sep 12, 2008 4:39 am

IPTB - Beberapa gelintir pelajar yang bek telah ditangkap oleh ustaz n konco2nya di asrama blok aman semasa mereka sedang solat tarawikh berjamaah di masjid berhampiran IPTB. Ini disebabkan kerana mereka gagal menaliportkan diri mereka sperti biasa iaitu buleh berada di mana surau dan masjid berhampran IPTB etelah melihat muka ustaz yang berseri2 dengan cahaya keikhlasan seorang murabi. Smile

Kpd mereka yg nk blajar... buleh la cari tempat petapaan mereka di blok aman

baget ba
Tamu


Kembali Ke Atas Go down

Re: Teleport - Kita ade bakat baru. Scrius!

Post  pmerhati on Fri Sep 12, 2008 5:49 am

Hikmat super saiya..
hikmat deria keenam peringkat waja ker tuh.
Ya allah ada juga yeh jadi camnih.. ingtkan kat ipda ja time 90an dlu2..

pmerhati
Tamu


Kembali Ke Atas Go down

Re: Teleport - Kita ade bakat baru. Scrius!

Post  2bagetba on Fri Sep 12, 2008 6:11 am

kepada baget ba ni...
tak payah laa nak panjang2kan kalau x tau situasi sebenar..
yg kena amik nama dengan ustaz tu sebab mereka ada di asrama waktu pelajar lain kat surau..,
dh memang masjid2 tu laju pada surau...
so x perlu laa nak pertikaikan org2 yg kena tahan sebab pi masjid...
kalau kamu nak perli org yg pi masjid...sama jaa mcm kamu mengata org yg mengimarahkan rumah allah..
bulan2 puasa ni ajak laa org beramal bukan tuduh2 org...

2bagetba
Tamu


Kembali Ke Atas Go down

laaaaaaaa

Post  bebudak on Fri Sep 12, 2008 6:46 am

masjid ke surau ke sama aje..............
solat tarawikh jugak hehehe niat sama cuma imam dengan tempat aje berbeza....
sama2 tak leh pertikai...

pada yg imarahkan surau alhamsulillah pada yang g masjid pun alhamdulillah..

jgn pi tarawikh kat disco udah hekhekhek Razz

bebudak
Tamu


Kembali Ke Atas Go down

silap eja

Post  bebudak on Fri Sep 12, 2008 6:49 am

alamak silap eja hehehe maaf2

bukan alhamsulillah tapi alhamdulillah........ ish silap plak

kene cakap nanti jadik isu mampuih aku hekhekhek

bebudak
Tamu


Kembali Ke Atas Go down

Re: Teleport - Kita ade bakat baru. Scrius!

Post  T-Max on Fri Sep 12, 2008 7:27 am

and jgn teraweh kat jusco....huhu

T-Max

Jumlah posting : 455
Join date : 17.02.08
Age : 59
Lokasi : In front my screen

Lihat profil user http://forum.eleganeers.net/index.php

Kembali Ke Atas Go down

oh pndy.. :-)

Post  2 2baget on Fri Sep 12, 2008 8:24 am

kalo amu mengutuk orang yang ajak kamu kpd kemakrufan.. (tarawikh jamaah) same la mcm.....
pndy2 la sndri... Smile

2 2baget
Tamu


Kembali Ke Atas Go down

Surau

Post  zarep on Fri Sep 12, 2008 9:22 am

Zarep pon p Surau jugak

Surau Petronas...

Kalau bukak posa kat luaq la..hehe

Laughing

zarep
Tamu


Kembali Ke Atas Go down

MANA-MANA PUN BLEH...JGN JADI BODOH...!!!

Post  socrates on Fri Sep 12, 2008 10:23 am

KAT SINI RILEK...SPANJANG 12 RAMADHAN NI,SURAU PUN AKU P,MASJID AKU P,BILIK PUN PUN PENAH...SELAMAT JE...

socrates

Jumlah posting : 285
Join date : 18.08.08
Lokasi : Anywhere but Here...

Lihat profil user http://www.ahmadmuzani.blogspot.com

Kembali Ke Atas Go down

Re: Teleport - Kita ade bakat baru. Scrius!

Post  mr gto on Fri Sep 12, 2008 11:34 pm

slamber.. otai senior..

mr gto
Tamu


Kembali Ke Atas Go down

sembahyang

Post  bijirin on Sat Sep 13, 2008 5:40 pm

jangan xsmayang sudah...

bijirin

Jumlah posting : 56
Join date : 12.09.08
Age : 29
Lokasi : Di Sini

Lihat profil user http://zarepan.blogspot.com/

Kembali Ke Atas Go down

Re: Teleport - Kita ade bakat baru. Scrius!

Post  kool on Sat Sep 13, 2008 5:47 pm

setuju kata zarep...

kool
Tamu


Kembali Ke Atas Go down

Review

Post  AriffPutera on Wed Sep 17, 2008 2:32 am

zarep wrote:jangan xsmayang sudah...

Btol tuh.

AriffPutera

Jumlah posting : 228
Join date : 15.09.08
Age : 29
Lokasi : Malaysia

Lihat profil user http://tenteramalam.blogspot.com

Kembali Ke Atas Go down

masjid or surau??

Post  rain on Wed Sep 17, 2008 3:43 am

salam....
solat ttp solat...
tp pilih la yang mane baik dan selesa bg diri korang...
bg aku...
surau pon syok..
msjid pon syok..
dua2 boleh bersujud kepada pencipta kita..
dan memohon keampunan....

pling syok.......
boleh berjemaah dan mengeratkan sillaturahim...

rain
Tamu


Kembali Ke Atas Go down

Review

Post  AriffPutera on Wed Sep 17, 2008 5:13 am

rain wrote:salam....
solat ttp solat...
tp pilih la yang mane baik dan selesa bg diri korang...
bg aku...
surau pon syok..
msjid pon syok..
dua2 boleh bersujud kepada pencipta kita..
dan memohon keampunan....

pling syok.......
boleh berjemaah dan mengeratkan sillaturahim...

Betol2..

AriffPutera

Jumlah posting : 228
Join date : 15.09.08
Age : 29
Lokasi : Malaysia

Lihat profil user http://tenteramalam.blogspot.com

Kembali Ke Atas Go down

Re: Teleport - Kita ade bakat baru. Scrius!

Post  Sponsored content Today at 5:35 pm


Sponsored content


Kembali Ke Atas Go down

Topik sebelumnya Topik selanjutnya Kembali Ke Atas


 
Permissions in this forum:
Anda tidak dapat menjawab topik