siapa JPP kat maktab ni???

Halaman 1 dari 3 1, 2, 3  Next

Topik sebelumnya Topik selanjutnya Go down

siapa JPP kat maktab ni???

Post  rain on Sat Sep 13, 2008 1:13 pm

ape tgas jPP????
mane korang???
kalo korang kate susah n nak soh kami jd,so wat ape korang jd calon ari 2???
aku plik la....
aku cadangkan kalo nak lantik JPP ni biar lah kumpulkan semua n wat undi...

rain
Tamu


Kembali Ke Atas Go down

to rain

Post  Aku JPP on Sat Sep 13, 2008 4:04 pm

so skng nie rain, sementara belum ada peralihan kuasa ni, ko nak suh kami wat keja ape yang ko nak nampak??

Aku JPP
Tamu


Kembali Ke Atas Go down

Re: siapa JPP kat maktab ni???

Post  bijirin on Sat Sep 13, 2008 4:14 pm

rain wrote:ape tgas jPP????
mane korang???
kalo korang kate susah n nak soh kami jd,so wat ape korang jd calon ari 2???
aku plik la....
aku cadangkan kalo nak lantik JPP ni biar lah kumpulkan semua n wat undi...



bukan cara dia kumpui semua la abang..kan kena ada calon lebih dr 2 orang untuk 1 biro...bau buleh buat undi...

xpa next time isi ramai2...kita bleh p kempen hehhe...

bijirin

Jumlah posting : 56
Join date : 12.09.08
Age : 29
Lokasi : Di Sini

Lihat profil user http://zarepan.blogspot.com/

Kembali Ke Atas Go down

Re: siapa JPP kat maktab ni???

Post  T-Max on Sat Sep 13, 2008 5:07 pm

rain oi...jpp kat maktab bukan mcm mpp kat universiti...
igt mcm sepol kaa...jd mpp kat uniten boleh bek ngan datuk najib masuk politik..
pointer x cukup pun x kisah..janji ada kuasa...
JPP maktab ni mcm kuli ang tau ak !!
wpun aku rasa aku ni kuli...
tapi setidak2nya usaha aku tu ada gak hasilnya..
sorry laa pd JPP laa ni..
.ini kata2 aku selepas sepenggal jadi JPP...
kalau ang tya sapa yg penah jadi JPP...
siapa laa yg nak pegang jawatan berpenggal2...
kalau ada x kena JPP yg kena hentam...
kalau yg JPP buat baguih ada org nak puji JPP??
x dak !!!

aku kesal ada yang label jpp ni Anjing HEP!!!
memang bengong laa org yang label tu..

so bagi JPP yg dh ada atau yg bakal amik alih nanti...bagi memartabatkan JPP..
tingkatkan balik kredibiliti JPP..setiap biro yg dilantik kena ada AJK seniri yg bergerak..
biaq ghamai sikit..biaq semua org nampak keja JPP....hujung tahun kita bawak depa2 ni pi makan kat hotel emerald putri...
pastu kita bawak pi bercuti kat langkawi kaa..pangkoq kaa...baru laa semangat sikit nk jadi JPP..
x gitu zarep?

T-Max

Jumlah posting : 455
Join date : 17.02.08
Age : 59
Lokasi : In front my screen

Lihat profil user http://forum.eleganeers.net/index.php

Kembali Ke Atas Go down

takpa takpa

Post  bijirin on Sat Sep 13, 2008 5:26 pm

salah org mmg senang nak cari..salah sniri mana ada pon...

hehe... aiman...kalau jpp dapat elaun pat juta sorang...tiap2 minggu dua kelaih aku hantaq p langkawi...hehehe

tiap2 minggu hg p jd kepala..biaq maju ekonomi kita..hahah

bwk p sp pon buleh..hehe

kalau ada pat juta la...hahaha


/me xdak pulak org nak mai jumpak paihtu habaq kata hat tu xkena hat ni xkena..tuleh lagu ni sapa pon buleh..hehehe

sabaq la aiman..hg guna kata2 kesat aku hntaq kat pak berahim. hehehehe bounce

bijirin

Jumlah posting : 56
Join date : 12.09.08
Age : 29
Lokasi : Di Sini

Lihat profil user http://zarepan.blogspot.com/

Kembali Ke Atas Go down

lawak la ang ni....

Post  PokGuard on Sat Sep 13, 2008 5:40 pm

rain wrote:ape tgas jPP????
mane korang???
kalo korang kate susah n nak soh kami jd,so wat ape korang jd calon ari 2???
aku plik la....
aku cadangkan kalo nak lantik JPP ni biar lah kumpulkan semua n wat undi...

badan da besor....otak cam semut....
rain cam eager nak jd JPP....
ang igt JPP cam pengawas skolah ke?

PokGuard

Jumlah posting : 15
Join date : 13.09.08
Lokasi : -Nil-

Lihat profil user

Kembali Ke Atas Go down

Re: siapa JPP kat maktab ni???

Post  kool on Sat Sep 13, 2008 5:45 pm

ape tgas jPP????
mane korang???
kalo korang kate susah n nak soh kami jd,so wat ape korang jd calon ari 2???
aku plik la....
aku cadangkan kalo nak lantik JPP ni biar lah kumpulkan semua n wat undi...

rain..ko ni x bercakap dalam dunia realiti..
ko ni budak baru masuk ke??
JPP memang dipilh ikut pilihanraya..

tapi aku tetap sama sekali x suka JPP sekarang yg pada aku tak seimbang...
ibarat cina dan india dalam tu cuma bg cukup kuota...
benarkah begitu wahai JPP sekalian??
kata sekarang pun dah x de makna...
jadi aku berharap agar pemilihan JPP akan datang lebih ramai non malays akan masuk...

kool
Tamu


Kembali Ke Atas Go down

wawawa...knape nak mara???

Post  rain on Sat Sep 13, 2008 6:11 pm

salam...
eh xkan jpp nak mara kot...
ye mmg aku junio...
tp aku tgk ade yg sebahagian leh wat plak keje dorang...
yang len mane???
wawawa...
ish ampa ni jpp,wakil plajar...
knpe korang xmemartabatkan jpp mcm kat u???
slah ke???
korang xnak dipandang sebagai org yg berjasa oleh kawan2?
sampai bile korang nak berada ditakuk yang lame???
pkir la wahai jpp...
n kawan2...

rain
Tamu


Kembali Ke Atas Go down

rain

Post  bijirin on Sat Sep 13, 2008 6:17 pm

takpa rain...sabaq..nak abeh dh taun ni...taun depan xdak dah geng2 ni...

bijirin

Jumlah posting : 56
Join date : 12.09.08
Age : 29
Lokasi : Di Sini

Lihat profil user http://zarepan.blogspot.com/

Kembali Ke Atas Go down

hahah...

Post  rain on Sat Sep 13, 2008 6:28 pm

ish...
aku bkan nak kondem,,,
tp nak bka minda korang...
sory...
ni care aku...
aku sayang korang walapon korang xkenai aku...
wawawawa...
bg jpp naik kan la martabat korang...
wakil plajar...
bkan wakil maktab...

rain
Tamu


Kembali Ke Atas Go down

Re: siapa JPP kat maktab ni???

Post  kool on Sat Sep 13, 2008 6:46 pm

salam...
eh xkan jpp nak mara kot...
ye mmg aku junio...
tp aku tgk ade yg sebahagian leh wat plak keje dorang...
yang len mane???
wawawa...
ish ampa ni jpp,wakil plajar...
knpe korang xmemartabatkan jpp mcm kat u???
slah ke???
korang xnak dipandang sebagai org yg berjasa oleh kawan2?
sampai bile korang nak berada ditakuk yang lame???
pkir la wahai jpp...
n kawan2...

JPP ade ke elaun khas mcm MPP kat U??
JPP ade ke kuasa mcm MPP kat U ?
maktab ni sama besar mcm U ke ?

pikir laa balik wahai rain...

kool
Tamu


Kembali Ke Atas Go down

ckp senang la wei

Post  PokGuard on Sat Sep 13, 2008 7:56 pm

rain wrote:ish...
aku bkan nak kondem,,,
tp nak bka minda korang...
sory...
ni care aku...
aku sayang korang walapon korang xkenai aku...
wawawawa...
bg jpp naik kan la martabat korang...
wakil plajar...
bkan wakil maktab...

cuba try wat tgk wahai si rain....
ckp cambagus...tapi hampeh
cbe gak bg cdngn ke kat depa....

ni x,ckp kosong,xdak isi...
cam tong kosong... lalang.

PokGuard

Jumlah posting : 15
Join date : 13.09.08
Lokasi : -Nil-

Lihat profil user

Kembali Ke Atas Go down

wahai manusia

Post  rain on Sat Sep 13, 2008 10:07 pm

salam...
wawawa...
ckap mmg la senang....
knape jd pemimpin kalo dah taw diri xleh wat???
terpakse???
anggap la i2 amanah dari allah..
korang taw kite jd cikgu ade sbb...
kite jd pemimpin ade sbb...
spe yang tetapkan????
ade korang buka minda korang???
eh,mmg kita xmcm u...
tp kita budak2???
KO NAK SOH AKU JD???
alalh xizinkan lagi...
korang taw ape tugas pemimpin???
knape korang nak pertikaikan bile dah kene kritik???
xleh trime sbb ia pahit???
ape yang aku nampak jpp kat mata aku???
aku xkisah dorang xwat tugas...
ade dorang mentas desa bile budak2 semua lari???
dok kat pondok pak guard n senyum??
i2 jpp???
ni yang korang nak back up???
bpe kerat yang lari...
aku leh bilang...
sibuk sgt ke sampai xleh join???
xmesra rakyat langsung!!!!

rain
Tamu


Kembali Ke Atas Go down

hehehe

Post  bijirin on Sat Sep 13, 2008 10:13 pm

tgk biro sukan telah berjaya mendapat tempat ke 15 pada tempoh hari...hehehe..
saya memuji psembahan pesrta itu kerana dengan berkat kesungguhannya beliau berjaya menema nama..cewah hehhe

marah sungguh abang rain..sabaq abang rain..

bijirin

Jumlah posting : 56
Join date : 12.09.08
Age : 29
Lokasi : Di Sini

Lihat profil user http://zarepan.blogspot.com/

Kembali Ke Atas Go down

wahai abg zarep...

Post  rain on Sat Sep 13, 2008 10:30 pm

salam...
bguslah biro sukan leh menang...
tp mane biro yang len???
dok kat atas kusi???
astaka???
wawawawa.....
sakit ati oooo tgk...
mcm la kita ni dok sarkas...
abg zarep rase fair ke bile ............ tgk je abg zarep larii...
xboleh belah la abg zarep....
jgn mara k...
wawawawa....
da lah zarep ang tunjuk la teladan,kami pon lg suke ngn gaya ang dari ...................
pikir la... clown

rain
Tamu


Kembali Ke Atas Go down

Re: siapa JPP kat maktab ni???

Post  T-Max on Sat Sep 13, 2008 10:58 pm

rain wrote:salam...
wawawa...
ckap mmg la senang....
knape jd pemimpin kalo dah taw diri xleh wat???
terpakse???
anggap la i2 amanah dari allah..
korang taw kite jd cikgu ade sbb...
kite jd pemimpin ade sbb...
spe yang tetapkan????
ade korang buka minda korang???
eh,mmg kita xmcm u...
tp kita budak2???
KO NAK SOH AKU JD???
alalh xizinkan lagi...
korang taw ape tugas pemimpin???
knape korang nak pertikaikan bile dah kene kritik???
xleh trime sbb ia pahit???
ape yang aku nampak jpp kat mata aku???
aku xkisah dorang xwat tugas...
ade dorang mentas desa bile budak2 semua lari???
dok kat pondok pak guard n senyum??
i2 jpp???
ni yang korang nak back up???
bpe kerat yang lari...
aku leh bilang...
sibuk sgt ke sampai xleh join???
xmesra rakyat langsung!!!!

hujan..hujan gak mlam ni...
jgn laa salahkan JPP...
kalau x pueh ati kat certain2...
jgn laa bom semua...
naya abg zarep..
hehe..

T-Max

Jumlah posting : 455
Join date : 17.02.08
Age : 59
Lokasi : In front my screen

Lihat profil user http://forum.eleganeers.net/index.php

Kembali Ke Atas Go down

bukan nak boom..

Post  rain on Sat Sep 13, 2008 11:03 pm

salam...
bukan nak bom aiman...
tp nak soh buka mata jpp yang len...
xleh ke korang join???
hina ke lari ngn kitorang semua....
ish....
pkir la...
kalo xjd jpp pon nak ke lari???
wawawawa...
kesian kat dak cina yang xleh lari g lari...

rain
Tamu


Kembali Ke Atas Go down

Re: siapa JPP kat maktab ni???

Post  T-Max on Sat Sep 13, 2008 11:07 pm

rain wrote:salam...
bukan nak bom aiman...
tp nak soh buka mata jpp yang len...
xleh ke korang join???
hina ke lari ngn kitorang semua....
ish....
pkir la...
kalo xjd jpp pon nak ke lari???
wawawawa...
kesian kat dak cina yang xleh lari g lari...

itulah..kdg2 aku pun perasan..
cuma malas aaa...nk jaga ati member2 laa katakan...
satgi dia terasa susah lak...
tp tu laa..bila mai tang bab nk jg hati tu mula laa bertebaran flyers..
huhu..padahal dok asrama satu asrama jaa..
so gunakan ruang porum ni untuk teguq..
mcm ampa ni org x knai...komen p laa janji jgn lebih2..
kalau lebih2 admin edit...
pandai2 laa pikiaq..kalau tujuan nk menghentam dengan nk meneguq...
berbeza tuh...

T-Max

Jumlah posting : 455
Join date : 17.02.08
Age : 59
Lokasi : In front my screen

Lihat profil user http://forum.eleganeers.net/index.php

Kembali Ke Atas Go down

bukti...

Post  rain... on Sat Sep 13, 2008 11:22 pm

aiman...
kite kalo xcakap pakai bukti nant dorang soh kita tunjuk...
susah manusia ni...
aku pon malasa nak layan...
tp kesian yang btul2 xleh lari...
aku lari tgk dak2 pmpn yang sihat2 jalan je...
lg bgus dari yang dok2 je...
mcm tuttt......
nak sbut name ke???
da taw kot sape....
nant die bace,die sedar lah...
pemimpin xpakai mulut je...
perbuatan pon penting..

rain...
Tamu


Kembali Ke Atas Go down

Re: siapa JPP kat maktab ni???

Post  T-Max on Sat Sep 13, 2008 11:25 pm

hehe...no komen laa rain..
aku pun lari gak...
sampai tersungkur aku depan astaka..
haha..nk sebut nama??
up 2 u..lagi cepatnye sampai..

T-Max

Jumlah posting : 455
Join date : 17.02.08
Age : 59
Lokasi : In front my screen

Lihat profil user http://forum.eleganeers.net/index.php

Kembali Ke Atas Go down

jpp yang prihatin

Post  rain.. on Sat Sep 13, 2008 11:30 pm

salam...
xpayah la nak mengaibkan orang...
tp kalo die rase die salah,minta maaflah pada semua...
bg aku ni satu penganiayaan...

kesian kat semua yang lari n injured..

rain..
Tamu


Kembali Ke Atas Go down

LAri

Post  bijirin on Sun Sep 14, 2008 6:57 am

aiman...taun depan hg kena depan skali..hehe

bijirin

Jumlah posting : 56
Join date : 12.09.08
Age : 29
Lokasi : Di Sini

Lihat profil user http://zarepan.blogspot.com/

Kembali Ke Atas Go down

berlari-larian...

Post  PokGuard on Sun Sep 14, 2008 8:14 am

lari2..kita lari...
urat dawai...tulang besi....

kali rilek je lari....

PokGuard

Jumlah posting : 15
Join date : 13.09.08
Lokasi : -Nil-

Lihat profil user

Kembali Ke Atas Go down

sedey

Post  ni jpp on Sun Sep 14, 2008 1:53 pm

mcm2 komen ampa kat jpp..
jgn lupa betandg le thn dpn..br ampa tau..

jgn tgk 1,2 mk jpp yg tak lari, ampa tuduh jpp2 yg len gk..kesian lg 25 org 2..huhu
Embarassed

ni jpp
Tamu


Kembali Ke Atas Go down

kepada _ni jpp_

Post  rain on Sun Sep 14, 2008 2:04 pm

by ni jpp on Sun Sep 14, 2008 12:53 pm

mcm2 komen ampa kat jpp..
jgn lupa betandg le thn dpn..br ampa tau..

jgn tgk 1,2 mk jpp yg tak lari, ampa tuduh jpp2 yg len gk..kesian lg 25 org 2..huhu


p/s....
xsemuakan aku ckap..
ang xbaca ka apa yang ak tulis???
letih je aku ckap xsemua...
ang ni boleh tahan gak..
sbb org mcm ang la forum ni jd panas..
xfaham isu..
baca la elok2..
fahamkan...
sory 2 say..

rain
Tamu


Kembali Ke Atas Go down

Re: siapa JPP kat maktab ni???

Post  Sponsored content Today at 10:06 pm


Sponsored content


Kembali Ke Atas Go down

Halaman 1 dari 3 1, 2, 3  Next

Topik sebelumnya Topik selanjutnya Kembali Ke Atas


 
Permissions in this forum:
Anda tidak dapat menjawab topik