siapa JPP kat maktab ni???

Halaman 3 dari 3 Previous  1, 2, 3

Topik sebelumnya Topik selanjutnya Go down

zarep

Post  fenando jose on Tue Sep 16, 2008 10:23 am

zarep JPP sukan......

buat pertandingan makan paling banyak, ni pon aktiviti sukan gak....hehehehe..... Rolling Eyes

fenando jose

Jumlah posting : 17
Join date : 16.09.08

Lihat profil user

Kembali Ke Atas Go down

pokguard

Post  fenando jose on Tue Sep 16, 2008 10:26 am

kalau buat pertandingn makan paling byk, mesti pokguard menang...hehehehe pale

fenando jose

Jumlah posting : 17
Join date : 16.09.08

Lihat profil user

Kembali Ke Atas Go down

Re: siapa JPP kat maktab ni???

Post  socrates on Wed Sep 17, 2008 12:51 am

PokGuard wrote:-->tunggu seseorang wat akuan bersumpah. jgn name jpp dipetik suda.ashraf ke kena....naya depa..x gtu socrates?

Aku rilek je POKGUARD...tp ghimeh dgn budak2 mcm si RAIN ni...pandai ckp je,habuq pun xdak...!!!aku tau da sape dia....!!!

socrates

Jumlah posting : 285
Join date : 18.08.08
Lokasi : Anywhere but Here...

Lihat profil user http://www.ahmadmuzani.blogspot.com

Kembali Ke Atas Go down

RE: siapa JPP kat maktab ni???

Post  AriffPutera on Wed Sep 17, 2008 1:07 am

Rileks NYDP. Rain da mntk maap pun. Munkin NYPD xbce abes kot page2 tu..
Cmne pun, tahniah dan trime kasih ats sokongan2 dan keprihatinan anda atas tugs2 JPP. Adanya kami, JPP kerana anda. Tanpa anda, siapalah kami..

AriffPutera

Jumlah posting : 228
Join date : 15.09.08
Age : 29
Lokasi : Malaysia

Lihat profil user http://tenteramalam.blogspot.com

Kembali Ke Atas Go down

to socrates yg erba taw..

Post  rain on Wed Sep 17, 2008 2:09 am

salam..
an da taw ak sapa??
hahaha...
takotnye..
waawwaaaa..

rain
Tamu


Kembali Ke Atas Go down

mai jumpa YDP

Post  aku otai on Wed Sep 17, 2008 2:12 am

rain haram betul ang no........
memang nak kena jumpa ngan YDP kita siap la ang.dia bgtau ak dia nk bwa ang jumpa EN Ibrahim.....xpun suruh je bdk 3line bubuh ang nak??????ingat kemaih sgt ka jdi ckgu perangai mcm ayam la

aku otai
Tamu


Kembali Ke Atas Go down

Mule la tu

Post  AriffPutera on Wed Sep 17, 2008 2:14 am

rain wrote:salam..
an da taw ak sapa??
hahaha...
takotnye..
waawwaaaa..

Mule la tu. Kne sembuq kt NYDP bru ang taw. Tak dapek den nolong eh tu doh. Kau jwab la sdri jang. Yo ghoma na carik masalah. Apo nk jadi la dongan budk2 zaman skrg ni. Yo ghoma na. Poning palo den neh memikir an korg. Kok dek kau la. Den nashtkan yo. NTDP, den sorah an pekaro ni kek ko. Haha..

AriffPutera

Jumlah posting : 228
Join date : 15.09.08
Age : 29
Lokasi : Malaysia

Lihat profil user http://tenteramalam.blogspot.com

Kembali Ke Atas Go down

Kan dah..

Post  AriffPutera on Wed Sep 17, 2008 2:16 am

aku otai wrote:rain haram betul ang no........
memang nak kena jumpa ngan YDP kita siap la ang.dia bgtau ak dia nk bwa ang jumpa EN Ibrahim.....xpun suruh je bdk 3line bubuh ang nak??????ingat kemaih sgt ka jdi ckgu perangai mcm ayam la

Kan dah. den da koba an td. Yo dogil. Kok dek kau la yo.

AriffPutera

Jumlah posting : 228
Join date : 15.09.08
Age : 29
Lokasi : Malaysia

Lihat profil user http://tenteramalam.blogspot.com

Kembali Ke Atas Go down

aku adikmu dan engkau abang

Post  rai on Wed Sep 17, 2008 2:20 am

hahaha..
en ibrahim??
3line??
wawawawaawa...
ape aku dah wat???
aku xminta maaf??
hahaha...
ape2 jela..
awat 3line 2 persatuan pukul2 ssuka hati ka??
adohai..
xde sbb nak kaitkan 3line..
ang ckap aku ayam,yg ang nak pukoi2 awat??
cikgu ka nak pukoi2 bang oi..
abang2...
salahkah aku...berbincang2...
jgn paksakan ia,menjadi2..
hahaha...
dah la,no komen la cikgu baik..
rain ni bru nak jd cikgu..
rain pon dah minta maaf..
so sape yang layak jadi cikgu??
engkau atau aku,main tarik tali...

rai
Tamu


Kembali Ke Atas Go down

Haha..

Post  AriffPutera on Wed Sep 17, 2008 2:27 am

Haha.. Ang slh taip nme. rai= rain. Ape kate ang dftr jek?? Haha..

AriffPutera

Jumlah posting : 228
Join date : 15.09.08
Age : 29
Lokasi : Malaysia

Lihat profil user http://tenteramalam.blogspot.com

Kembali Ke Atas Go down

not my choice...

Post  rain on Wed Sep 17, 2008 2:38 am

salam...
nak daftar??
eh xpela abang2..
den pon raso xdo kojo den nak gado2..
den pose n beribadah lg bgus...
masing2 ade kehidupan...
luka hati dibalas hati..
hukum ape erk??
hahaha..sesunguhnya hukum allah lagi sempurna dari hukuman manusia..
hukum bunuh dibalas bunuh...
luka dibalas luka...
jiwa dibalas jiwa..
kalo hati??pkirkan2 lah...

rain minta maaf ye kepada abang2...
rain xmo dah lawan abang2..
masok forum ni pon xmo...nant kene pukol..
sape2 yang xnak kena pukoi,jgn masok taw forum ni..
dalam ni bnyak PAILANG...
habis ampa...
ku susun sepuloh jari jika setiap ayat ku melukakan dirim...
jpp,berbaktilah pada pelajar..
semga allah membalas setiap perbuatan mu...

manusia adalah sama walaupun die adalah pemimpin...
yang membezakan adlah orang yang bertaqwa...

dimanakah kamu semua???
renung2kan lah abang2... affraid

rain
Tamu


Kembali Ke Atas Go down

Pemikiran

Post  AriffPutera on Wed Sep 17, 2008 5:26 am

Jgn sempitkan pemikiran. Gnekan medium ini sebaiknye dgn cara yg btol, berhemah. Tidak salah memberi pendapat, kritikan. Tetapi biarlah rasional, betol, berhemah. Jgn ikutkan emosi semata2. Kita dikurniakan akal oleh Allah swt. Gnekan sebaiknya. Wallahualam.

AriffPutera

Jumlah posting : 228
Join date : 15.09.08
Age : 29
Lokasi : Malaysia

Lihat profil user http://tenteramalam.blogspot.com

Kembali Ke Atas Go down

Minta Maaf

Post  JPP on Mon Sep 22, 2008 7:38 pm

Assalammualaikum dan salam sejahtera…

Kepada semua pelajar IPTB sekalian,

Pertamanya saya ingin memohon maaf atas kesilapan sepanjang pengucapan saya sebagai wakil JPP di perhimpunan pagi ini. Bila berada di hadapan, saya jadi kaget dan tidak sedar apa sebenarnya yang saya ucapkan. Banyak perkara yang harus saya katakan yang tidak saya ucapkan. Saya juga belajar mengenai hal-hal ini.

Pertama sekali saya nak jelaskan kedudukan saya yang berucap. Saya seperti anda pelajar IPTB. Saya diamanahkan oleh anda dan Institut Penguruan dalam memegang jawatan ini. Dalam ucapan tadi, saya diamanahkan sebagai wakil JPP untuk menyampaikan apa yang perlu disampaikan. Diulang, “saya hanya menyampaikan”.

Mungkin daripada saya cakap seolah-olah saya buat semua kerja. Saya minta maaf atas perkara ini. Saya hanya menyampaikan. Tiada lebih apa-apa. Saya pelajar dan belajar seperti anda. Saya juga tak berniat nak mengajar anda atau mengingatkan anda tentang beberapa perkara. Saya akui saya baru lagi di sini. Saya hormati semua senior dan rakan-rakan. Saya tegaskan sekali, saya hanya menyampaikan buat pengetahuan anda. Itu sahaja.

Akhir sekali, saya ingin mengucapkan terima kasih kepada pihak pentadbiran, pihak pengurusan, pihak HEP dan pensyarah-pensyarah yang telah bertungkus lumus membantu menjaga kebajikan pelajar-pelajar institut. Jasa anda amat dihargai. Tidak lupa juga kepada rakan-rakan seperjuangan yang telah sama-sama membantu dalam semua perkara ini.

“Tiada lebihnya orang yang menaip ini, dan tiada kurangnya orang yang membacanya”

Wassalam….

JPP
Tamu


Kembali Ke Atas Go down

Re: siapa JPP kat maktab ni???

Post  pakupyg on Mon Sep 22, 2008 9:40 pm

hmm..besala bnda baru2 mmg ada komen negatif punya..

rasanya b4 ni jrg ada wakil jpp wud pengumuman cmtu mengenai kebajikan cekgu platih..phmpunan jpp ritu adala jgk..baguih r pasai byk maklumat yg dpt smpai teruih..kurg sket kerenah birokrasi..keep it up guys!!..

tp cuma cara td kurg sket jaa..taw bab apa?bab ulang2 ayat td..kalo bdk2 sek ok r style cmtuh tp cekgu platih ni xperlu r..ilek2 sudey asalkan smpai apa yg nk bgtaw tuh..

p/s: kalo suh paku pyg pon belum tentu ag bulih ckp ka dak...

pakupyg
Tamu


Kembali Ke Atas Go down

to pakupyg

Post  JPP on Tue Sep 23, 2008 12:58 am

Thanks for de komen..rili2 apricite bout it =)

JPP
Tamu


Kembali Ke Atas Go down

Re: siapa JPP kat maktab ni???

Post  T-Max on Wed Sep 24, 2008 10:09 am

AriffPutera wrote:Jgn sempitkan pemikiran. Gnekan medium ini sebaiknye dgn cara yg btol, berhemah. Tidak salah memberi pendapat, kritikan. Tetapi biarlah rasional, betol, berhemah. Jgn ikutkan emosi semata2. Kita dikurniakan akal oleh Allah swt. Gnekan sebaiknya. Wallahualam.

betul...hal forum dalam forum dah laa...kenapa nk bawak sampai luaq...
ni sampai nk pukui2 org yg bg komen dalam ni...
mana boleh mcm tu...

T-Max

Jumlah posting : 455
Join date : 17.02.08
Age : 59
Lokasi : In front my screen

Lihat profil user http://forum.eleganeers.net/index.php

Kembali Ke Atas Go down

Re: siapa JPP kat maktab ni???

Post  T-Max on Wed Sep 24, 2008 10:12 am

JPP wrote:Assalammualaikum dan salam sejahtera…

Kepada semua pelajar IPTB sekalian,

Pertamanya saya ingin memohon maaf atas kesilapan sepanjang pengucapan saya sebagai wakil JPP di perhimpunan pagi ini. Bila berada di hadapan, saya jadi kaget dan tidak sedar apa sebenarnya yang saya ucapkan. Banyak perkara yang harus saya katakan yang tidak saya ucapkan. Saya juga belajar mengenai hal-hal ini.

Pertama sekali saya nak jelaskan kedudukan saya yang berucap. Saya seperti anda pelajar IPTB. Saya diamanahkan oleh anda dan Institut Penguruan dalam memegang jawatan ini. Dalam ucapan tadi, saya diamanahkan sebagai wakil JPP untuk menyampaikan apa yang perlu disampaikan. Diulang, “saya hanya menyampaikan”.

Mungkin daripada saya cakap seolah-olah saya buat semua kerja. Saya minta maaf atas perkara ini. Saya hanya menyampaikan. Tiada lebih apa-apa. Saya pelajar dan belajar seperti anda. Saya juga tak berniat nak mengajar anda atau mengingatkan anda tentang beberapa perkara. Saya akui saya baru lagi di sini. Saya hormati semua senior dan rakan-rakan. Saya tegaskan sekali, saya hanya menyampaikan buat pengetahuan anda. Itu sahaja.

Akhir sekali, saya ingin mengucapkan terima kasih kepada pihak pentadbiran, pihak pengurusan, pihak HEP dan pensyarah-pensyarah yang telah bertungkus lumus membantu menjaga kebajikan pelajar-pelajar institut. Jasa anda amat dihargai. Tidak lupa juga kepada rakan-rakan seperjuangan yang telah sama-sama membantu dalam semua perkara ini.

“Tiada lebihnya orang yang menaip ini, dan tiada kurangnya orang yang membacanya”

Wassalam….

relaks aa wei..x yah aa skema2..hehe...
besa laa org kritik2...

p/s:tingat gak dulu masa aku berucap pasai antivirus laa wireless laa...buleh pulak depa dok pangkah...
aku cakap betoi..dulu wireless mktb ni teruk kena serang virus...bukan nk muhong...en azman yg mintak habaq...

T-Max

Jumlah posting : 455
Join date : 17.02.08
Age : 59
Lokasi : In front my screen

Lihat profil user http://forum.eleganeers.net/index.php

Kembali Ke Atas Go down

Re: siapa JPP kat maktab ni???

Post  pakupyg on Fri Sep 26, 2008 3:45 pm

skema xskema...yg penting ikhlas aiman oi..

cuba bg support sket..

pakupyg
Tamu


Kembali Ke Atas Go down

Re: siapa JPP kat maktab ni???

Post  T-Max on Sat Sep 27, 2008 1:10 pm

dia nervous lagi tuh...
aku x kata dia x ikhlas pun...

T-Max

Jumlah posting : 455
Join date : 17.02.08
Age : 59
Lokasi : In front my screen

Lihat profil user http://forum.eleganeers.net/index.php

Kembali Ke Atas Go down

peace

Post  rain on Fri Nov 28, 2008 5:09 pm

indah kabar dari rupa.... Twisted Evil

rain
Tamu


Kembali Ke Atas Go down

Re: siapa JPP kat maktab ni???

Post  Sponsored content Today at 5:35 pm


Sponsored content


Kembali Ke Atas Go down

Halaman 3 dari 3 Previous  1, 2, 3

Topik sebelumnya Topik selanjutnya Kembali Ke Atas


 
Permissions in this forum:
Anda tidak dapat menjawab topik