terima kasih ku kk

Topik sebelumnya Topik selanjutnya Go down

terima kasih ku kk

Post  combee on Mon Sep 15, 2008 7:55 pm

Cool Terima kasih ku kolej kediaman yang sanggup membantu tukar kepada paip di blok damai. Sebenarnya dah lama di laporkan,tapi kata penyelia tak ada orang nak buat, tapi tup...tup Ketua Unit buat sendiri.Terima kasih lah...

Combee ....
Damai

combee
Tamu


Kembali Ke Atas Go down

Tahniah!

Post  AriffPutera on Mon Sep 15, 2008 8:10 pm

Tahniah. Bukan sng nk jumpe org mcm tu. Seperti yang selalu sy perkatakan kepada rakan- rakan yang sering bertanya, laporan anda perlu melalui beberapa proses. Slain itu, ia juga bergantung kepada tenaga kerja semasa. Tenaga kerja kampus kita xramai. Laporan bnyk. Mmg slalu lmbt.

p/s- Slalu nmpk electrician kampus ulg- alik nek moto masuk ke kolej kediaman untuk memeriksa kerosakan electric.

AriffPutera

Jumlah posting : 228
Join date : 15.09.08
Age : 29
Lokasi : Malaysia

Lihat profil user http://tenteramalam.blogspot.com

Kembali Ke Atas Go down

Ku KK

Post  bijirin on Mon Sep 15, 2008 8:14 pm

nanti KU KK ambek tender troih..hehe

bijirin

Jumlah posting : 56
Join date : 12.09.08
Age : 29
Lokasi : Di Sini

Lihat profil user http://zarepan.blogspot.com/

Kembali Ke Atas Go down

Cadangan

Post  AriffPutera on Mon Sep 15, 2008 8:46 pm

Nanti aku cadangkan. Hehe..

AriffPutera

Jumlah posting : 228
Join date : 15.09.08
Age : 29
Lokasi : Malaysia

Lihat profil user http://tenteramalam.blogspot.com

Kembali Ke Atas Go down

Re: terima kasih ku kk

Post  T-Max on Tue Sep 16, 2008 12:32 am

boleh kaaa dia amik tender tu??

T-Max

Jumlah posting : 455
Join date : 17.02.08
Age : 59
Lokasi : In front my screen

Lihat profil user http://forum.eleganeers.net/index.php

Kembali Ke Atas Go down

Tender??

Post  AriffPutera on Tue Sep 16, 2008 3:43 am

xtaw la aiman. xsure plak..

AriffPutera

Jumlah posting : 228
Join date : 15.09.08
Age : 29
Lokasi : Malaysia

Lihat profil user http://tenteramalam.blogspot.com

Kembali Ke Atas Go down

Re: terima kasih ku kk

Post  Sponsored content Today at 10:03 pm


Sponsored content


Kembali Ke Atas Go down

Topik sebelumnya Topik selanjutnya Kembali Ke Atas


 
Permissions in this forum:
Anda tidak dapat menjawab topik